وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: آلمان از تجربه لازم برای پیروزی در فینال برخوردار است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باستین شواین اشتایگر، ستاره خط میانی آلمان، معتقد است که تجربه زیاد آلمانها در بازی های بزرگ به آنها کمک خواهد کرد تا با فشار زیاد فینال جام جهانی در روز یکشنبه در برابر آرژانتین کنار بیایند.

آلمانی ها که در دو جام جهانی گذشته به مقام سوم رسیدند، قصد دارند فردا شب برای اولین بار در 24 سال اخیر قهرمان جهان شوند.

 شواین اشتایگر اعتقاد دارد که آشنایی آلمانها با دیدارهای بزرگ، چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی،این معنی را دارد که تیم آماده است تا آرژانتین را شکست داده و چهارمین جام جهانی خود را در ماراکانا به دست آورد.

او  گفت :" ما بازیکنان زیادی را در خدمت داریم که در جام جهانی 2010 نیز بازی کرده اند، اما حالا ما با تجربه تر هستیم و این تجربه صرفا درباره بازی های ملی نیست.

از سال 2005 ما همیشه به نیمه نهایی رقابتهای بین المللی راه یافته ایم ، اما باشگاههای ما نیز همیشه در سطوح بالایی حضور داشته اند. مثل فینال سال گذشته جام باشگاههای اروپا بین بایرن مونیخ و دورتموند. ما در سال 2008 به اسپانیا باختیم، ولی ما نیمه نهایی ها و فینال های زیادی را بازی کرده ایم. تیم در حال حاضر عالی است و من نسبت به بازی فردا حس خوبی دارم.

ما می خواهیم که کارمان را انجام دهیم. لذت فراوانی در این کار نهفته است.هیچ فشاری احساس نمی کنیم. بازیکنان زیادی در بین 23 بازیکن ما هستند که تجربه بازی در فینال را داشته اند. ما فقط به یک چیز می اندیشیم. کاری که باید فردا انجام دهیم."

او همچنین در مورد تیم حریف گفت:" آرژانتین یک تیم بی نقص است و آنها استحقاق حضور در فینال را داشتند. آنها بازیکنان جهانی نظیر مسی ، آگوئرو و دی ماریا دارند.من مطمئنم که اگر ما در سطح خودمان بازی کنیم ، می توانیم آنها را شکست دهیم.ما می دانیم که قادر به انجام چه کاری هستیم."

نظرات 5 + ارسال نظر
Hamed_Hamdast یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 03:49

Good Luck

آیدا یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 07:39

یه آلمانی اصیل و باحال وامیدوار و جنگنده و...

mohammad یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 12:07 http://bayern.blogsky.com

باستین جون مادرت این بار دیگه توی فینال نبازین و هر طور شده قهرمان بشوید

issa یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 12:57

درود بر المان بزرگ!!!!ایشالله قهرمان میشیم

Ali-Ballack یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 23:05

به امید دیدن جام جهانی بر روی دستان کاپیتان شواینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد