وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فوکس: با وجود رویس آلمان قوی تر از این میشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برتی فوکس دستیار کنونی یورگن کلینزمن در تیم ملی آمریکا که سابقه قهرمانی در جام جهانی 1974 را هم در کارنامه دارد، در مورد نتیجه عجیب آلمان مقابل برزیل و همچنین فینال جام جهانی به اظهار نظر پرداخت.

به نقل از وبسایت DFB.DE، فوکس در مصاحبه ای کوتاه اعلام کرد که آلمان ها باید غرور را کنار بگذارند و با جدیت به مصاف آرژانتین بروند.

 

آقای فوکس، پیروزی 7-1 آلمان مقابل برزیل را چگونه ارزیابی می کنید؟ انتظار چنین نتیجه ای را داشتید؟

واضح بود که آلمان یا یک تیم دیگر از اروپا توانایی شکست برزیل را دارد. به راحتی می گویم که آلمان تیم برتر بود و به خوبی حریف را تجزیه و تحلیل کرده بود. نقاظ ضعف برزیل کاملا شناخته شده بود و در تیم آلمان همه چیز به خوبی تنظیم شده بود. خب این اتفاق برای برزیلی ها بسیار تلخ بود ولی اعضای کادر فنی آلمان، تاکتیک های بسیار خوبی را انتخاب کردند و دیدیم که نتیجه هم گرفتند.

 

عامل دیگری را در پیروزی مقابل برزیل موثر می دانید؟

بازیکنان بایرن مونیخ! در سال  1974 هم ما شش باواریایی در تیم خود داشتیم. به اعتقاد من بایرنی ها از نظر ذهنی قوی هستند. آن ها ثبات لازم را دارند و در طول بازی می دانند که باید دقیقا چه کاری انجام دهند. البته نبود رویس جای تاسف دارد و با وجود رویس آلمان قوی تر از این میشد.

 

چه چیزی باعث شد که آلمان به فینال صعود کند؟

این تیم بازی به بازی بهتر شد. بازی مقابل الجزایر مشکلاتی وجود داشت ولی در بازی های بعد، پست برخی از بازیکنان عوض شد و آن ها به پست اصلی و جایی که باید باشند برگشتند. فیلیپ لام بهترین دفاع راست جهان است و با بازگشت او به پست اصلی خودش، انسجام تیم بیشتر شد.

 

نظر شما در مورد فینال چیست؟ آلمان می تواند قهرمان شود؟

آلمان باید یک بار دیگر قهرمان جهان شود. بازی مقابل آرژانتین 0-0 شروع می شود و جای هیچ گونه غروری نیست، پیروزی در این دیدار می تواند سخت باشد و حتی ممکن است پس از 120 دقیقه پیروز میدان مشخص شود.

نظرات 4 + ارسال نظر
آلمان پادشاه فوتبال یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 10:01

به امید خدا تو 90 دقیقه آلمان پیروز بشه

issa یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 12:54

ایشالله که آرژانتین رو می زنیم

mohammad یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 13:34 http://bayern.blogsky.com

من خوشبین هستم و انشاالله جام در دستان کاپیتان لام خواهد بود

نوید یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 14:42

پیشاپیش قهرمانی آلمان رو تبریک می گم.این حرف ها که زده میشه مثلا آلمان خیلی گنده شده یا المان مغرور شده کشکه.آلمان امشب هم مثل بازی های قبل با صلابت بازی میکنه.تا بترکه چشم حسود ها و بد خواه ها.در ضمن بازی در همان 90 دقیقه به نفع آلمان به پایان میرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد