وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: آرژانتینی ها به دنبال گرفتن انتقام دو شکست قبلی هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر، ستاره تیم ملی آلمان، به هم تیمی هایش هشدار داد که باید مراقب حس انتقام آرژانتینی ها باشند.

تیم ملی آلمان که فردا شب در فینال جام جهانی مقابل آرژانتین قرار خواهد گرفت، در دو جام جهانی گذشته در مرحله یک چهارم نهایی این تیم را حذف کرد.

مولر معتقد است که مسی و هم تیمی هایش نمی خواهند برای سومین بار مقابل آلمان شکست بخورند و تاکید کرد که در صورت واگذاری بازی فردا شب به آرژانتین، پیروزی های قبلی شان هم به فراموشی سپرده خواهد شد.

او به خبرنگاران گفت:" پیروزی های قبلی مقابل آرژانتین، کار ما را برای این دیدار دشوارتر می کند. آنها می خواهند در مهمترین بازی جام جهانی آن شکست ها را جبران کنند. اگر آنها بتوانند پیروز شوند، کسی دیگر به یاد نخواهد داشت که در دو تورنمنت قبلی، چه نتایجی رقم خورده است.

در واقع، فینال دیداری است که اگر شما در آن شکست بخورید، دیگرکسی یادش نمی آید که شما در دیدارهای قبلی چه نتایجی به دست آوردید. این دیداری است که در آن تنها باید پیروز شوید و ما خودمان را برای آن به بهترین شکل ممکن آماده می کنیم.

آلمان از سال 2002 به فینال جام جهانی نرسیده. 12 سال مدت زیادی است . ما در دو جام جهانی اخیر به نیمه نهایی رسیدیم اما نتوانستیم به فینال برسیم. اکنون خیلی هیجان زده هستیم. خوشحالیم که توانستیم به این هدف برسیم."

نظرات 4 + ارسال نظر
نبردمن شنبه 21 تیر 1393 ساعت 19:38

مولر جان زنت یا نامزدت یا زیدت (دوست دخترت) گل بزن وقهرمان شو

سپ مایر یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 00:56

امیدوارم گل بزنی و قهرمانی رو واسه ما هدیه بدی

شهرام یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 03:58

شک ندارم گل میزنی پسر خوب

نوید یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 14:43

پیشاپیش قهرمانی آلمان رو تبریک می گم.این حرف ها که زده میشه مثلا آلمان خیلی گنده شده یا المان مغرور شده کشکه.آلمان امشب هم مثل بازی های قبل با صلابت بازی میکنه.تا بترکه چشم حسود ها و بد خواه ها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد