وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هفت دلیل برای قهرمانی آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از پیروزی 7-1 مقابل برزیل، بسیاری ژرمن ها را شانس اصلی قهرمانی در جام جهانی می دانند اما اگر جزو آن دسته هستید که به این مسئله شک دارید، این 7 دلیل را بخوانید، شاید شما هم به پیروزی شاگردان لوو در دیدار فردا شب ایمان آوردید.

1 – آلمان یعنی انسجام و این مسئله را نه تنها در فوتبال ، که در سایر ارکان این کشور نیز می توان دید.در حالی که غولهای اقتصادی اروپا یکی پس از دیگری با مشکلات اقتصادی درگیر می شدند ، آنها زندگی عادی خود را ادامه می دادند.چیزی که در فوتبالشان نیز به خوبی قابل رویت است.

 2 – آنها همیشه از ابتدای قصه ، به انتهای آن می اندیشند و شاید به همین دلیل است که 16 سال است بر نیمه نهایی جام جهانی چنبره زده اند.کمتر از این ، در ذهن آنها نیز نمی گنجد.اما این مسئله ابعاد دیگری نیز دارد.آنها همیشه انرژی خود را برای حداکثر تعداد بازی (7 تا) تقسیم می کنند.جایی که لازم ببینند ، بیشتر انرژی می گذارند و هر کجا پیروزی برایشان راحت تر باشد ، کمتر.در همین راستا آنها در اکثر تورنمتها از بیشترین تعداد بازیکنان خود استفاده می کنند.

3- درست است که روی کاغذ آرژانتین مسیر راحت تری را تا به اینجا طی کرده است ، اما آلمان این مسیر سخت تر را راحت تر پیموده است.آرژانتین 2 بار – یک بار در یک هشتم و یک بار در نیمه نهایی – 120 دقیقه فوتبال بازی کرده اند.اما این اتفاق برای آلمان ها فقط یک بار و آن هم در مرحله 8/1 اتفاق افتاده است.

4 – باز هم انرژی.آلمان یک شب بیشتر از آرژانتین استراحت کرده است.آن هم در حالی که آنها فقط و فقط 30 دقیقه (!) فوتبال پرفشار بازی کردند.در صورتی که آرژانتین شب بعد از آنها در 120 دقیقه پر فشار و با ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده است.

5 – بازیکنان آلمان خیلی بهتر از آرژانتینی ها یکدیگر را می شناسند.پیکره اصلی این تیم متعلق به باشگاه بایرن مونیخ است و آنها تمام سال را در کنار هم فوتبال بازی می کنند.در صورتی که این مسئله درباره آرژانتین کاملا متفاوت است.مسی در بارسا ، ایگوائین در ناپولی ، دی ماریا در رئال ، آگوئرو در منچستر سیتی و روخو در اسپورتینگ لیسبون توپ می زنند.این مسئله درباره سایر بازیکنان نیز صادق است.اکثر آنها حتی در یک لیگ مشترک نیز مشغول به کار نیستند.

6 – اگر توماس مولر را مهره کلیدی آلمان و مسی را مهره کلیدی آرژانتین بدانیم ، به نشانه جالبی می رسیم.مولر هرگز در یک بازی رسمی در برابر مسی شکست نخورده است.

7- در اکثر تورنمنت ها یک تیم مسیر فینال را راحت تر و دیگری آن را سخت تر پیموده است.و در همین تجربه معمولا تیمی که راحت تر به فینال رسیده جام را برده است.البته این داستان استثنائاتی هم دارد.مثل یونان.

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی شنبه 21 تیر 1393 ساعت 15:55

حتی اگه یه دلیل هم وجود نداشت بازم من می گفتم آلمان قهرمانه.

هیملر شنبه 21 تیر 1393 ساعت 19:33

المان یعنی نظم و انسجام پس فینال رو هم با نظم و قاعده جام بالا می بریم.به امید قهرمانی.

mahmood یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 05:19

به امیدموفقیت المان...خدایا انشااله برنده این بازی ما باشیم.امین

محمد یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 13:49

سلام من میخوام ثبت نام کنم

صادق یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 17:23

دردفاع دونفرنمونن بردیمشون حقمونه والله بالله

توماس مولر دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 18:43

با 6 موافقم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد