وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بوخوالد: توجه بر روی مسی باید دو برابر باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گویدو بوخوالد مدافع اسبق تیم ملی آلمان، کلید موفقیت مانشافت در فینال جام جهانی مقابل آرژانتین را مهار لیونل مسی سوپر استار آرژانتین می داند.

به نقل از وبسایت sport1، بوخوالد اعتقاد دارد که می توان با بستن فضاها بر روی مسی، در مقابل آرژانتین پیروز میدان شد.

بوخوالد که سابقه 76 بازی ملی را در کارنامه دارد در آستانه بازی حساس مقابل آرژانتین این چنین گفت: «مسی نقطه مرکزی بازی آرژانتینی ها است در حالی که اکثرا فکر می کنند او همیشه در فاز تهاجمی تیمش است. او می تواند در یک لحظه تصمیم بگیرد. توجه بر روی مسی باید دو برابر باشد. بازیکنان ما باید تمرکز بیشتری بر روی او داشته باشند و مسی و فضاهای اطراف او را همیشه در نقطه دید خود نگاه دارند».

بوخوالد عضو تیم مانشافت در سال 1990 که سابقه رویارویی با مارادونا در فینال آن سال را داشت، در مورد آن بازی و مقابله با مارادونا گفت: «من در فینال 1990 اصرار داشتم که مارادونا را به سمت گوشه های زمین ببرم، به طوری که او تنها یک راه برای عبور از من داشته باشد و کار من برای گرفتن توپ آسان تر شود».

بوخوالد که بیشتر دوران فوتبالش را در اشتوتگارت سپری کرد، در پایان گفت: «من معتقدم که می توانیم برنده شویم. ما یک نعمت بزرگ در تیم خود داریم و آن هم یک نیمکت با بازیکنان واقعا خوب است».

گفتنی است، بوخوالد 53 ساله در سال 1990 عضو تیم ملی آلمان بود و موفق شد به همراه تیمش با پیروزی مقابل آرژانتین فاتح جهان شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
سپ مایر جمعه 20 تیر 1393 ساعت 20:20

نباید توجه بر مسی دو برابر باشد باید توجه بر همه بازیکنای آرژانتین دوبرابر باشد از دروازه بان تا مهاجمان

Arsalan شنبه 21 تیر 1393 ساعت 00:20

برگ برنده بازی شواینی و ماسکرانو هستند هر کدام که بر بازی مسلط شوند میتونن تیمشون رو راه بیندازن

نوید شنبه 21 تیر 1393 ساعت 12:09

متاسفانه آلمان آنقدر حسود و بد خواه داره که من تعجب میکنم..اخه تیمی که همیشه جز 4 تیم بوده باید هم بهش حسادت کنند.ولی بدانید من روی هر چی شرط میبندم که آلمان قهرمان میشه روی هر چی شرط میبندم.المان خیلی هارو سوزوند و باز هم می سوزونه.ماسکرانو و مسی هیچ غلطی نمیکنند روبروی آلمان.کسانی که شک دارند صبر کنند ببینن.آلمان همه رکورد هارو میشکنه.نویر بهترین گلر میشه.هوملس بهترین بازیکن جام.مولر آقای گل و کروس به همراه لام و سه بازیکنی که نام بردم در ترکیب تیم منتخب قرار می گیرند و آلمان در رده بندی فیفا تا 4 ساله دیگه هم صدرنشین خواهد شد.تا حسودا بترکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد