وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مرته ساکر: در هر پست دو بازیکن بسیار خوب داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پرمرته ساکر در آستانه فینال جام جهانی 2014، از جوی که در اردوی تیم ملی آلمان برقرار است به صحبت پرداخت.


به نقل از وبسایت fourfourtwo، مرته ساکر، مدافع تیم ملی آلمان معتقد است که وحدت و یکپارچگی بسیاری در تیم یواخیم لوو حکم فرما است.

مرته ساکر مدافع پر تجربه آلمان در ابتدا از روحیه تیمی مانشافت صحبت کرد و گفت: "ما روحیه تیمی بسیار عالی در این تورنمنت داریم. بازیکنان تیم پیشرفت زیادی نسبت به اوایل کار داشته اند و همین می تواند کار را برای موفقیت ما آسان تر کند. من احساس می کنم سرمربی در این تورنمنت درک عمیق تری از تیم خود دارد که این بسیار خوب است."

وی در ادامه افزود: "ما یکی از قدرتمندترین تیم های جهان هستیم. ما در هر پست دو بازیکن بسیار خوب داریم که هر کدام می توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند."

وی در پایان در مورد بازیکنانی همچون اوزیل، شورله، توماس مولر، نویر، بواتنگ و خدیرا که زمان زیادی را در کنار یکدیگر بازی می کنند و اکنون نقش مهمی در تیم آلمان دارند این چنین گفت: "آن ها کار خود را از سال 2009 در کنار یکدیگر آغاز کردند و موفق شدند فاتح مسابقات فوتبال زیر 21 ساله های اروپا شوند. این بازیکنان نقش مهمی در پیروزی های جام جهانی 2010 و به ویژه پیروزی 4-1 مقابل انگلیس داشتند."

قابل ذکر است، تیم ملی آلمان یکشنبه شب فینال بیستمین دوره جام جهانی فوتبال را در ماراکانای برزیل و در مقابل تیم آرژانتین برگزار خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد