وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: رونالدو برای من کامل ترین بازیکن تاریخ است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، میروسلاو کلوزه بعد از شکستن رکورد گلزنی رونالدو در جام جهانی از او به عنوان کامل ترین بازیکن تاریخ یاد کرد.


به نقل از Sportal، کلوزه با گلزنی مقابل برزیل و جلوی دیدگان رونالدو به تنهایی رکورد دار بهترین گلزن تاریخ جام جهانی شد. کلوزه امروز در کنفراس خبری که در کمپ تیم ملی آلمان برگزار شد از رونالدو به عنوان یک بازیکن فوق العاده یاد کرد.

"من در ایتالیا بازی می کنم و آنجا با هر کسی حرف زده ام اعتقاد داشته که رونالدو بهترین بازیکن تاریخ لیگ ایتالیا است. از نظر من او کامل ترین بازیکن تاریخ است.

"قطعا این رکورد شکنی برای او تلخ بود چون من با گلزنی مقابل برزیل به این عنوان دست یافتم و او در ورزشگاه حاضر بود.

"هنگامی که به رکورد 15 گل رسیدم رونالدو با پیام: کلوزه به باشگاه 15 تایی ها خوش آمدی به من تبریک گفت. اکنون من این پیام را بیرون می دهم: میروسلاو کلوزه در باشگاه 16 تایی ها حضور دارد و همه می توانند به من بپیوندند. "

نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad جمعه 20 تیر 1393 ساعت 12:17 http://bayern.blogsky.com

رونالدو کاملترین نبوده زیدان بهتر از اون بود

بهروز جمعه 20 تیر 1393 ساعت 14:31

پارش کرد با این پیامش

stefan effenberg جمعه 20 تیر 1393 ساعت 16:21

کاملتر از همشون افن برگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد