وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ: بازی مقابل برزیل سال ها به یاد همه می ماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هانس یواخیم واتسکه و یورگن کلوپ پس از پیروزی قاطعانه تیم ملی کشورشان مقابل برزیل، این برد تاریخی را تبریک گفتند.


به نقل از بخش آلمانی وبسایت گل، واتسکه و کلوپو به نمایندگی از باشگاه بروسیا دورتموند برد ماندگار مانشافت مقابل برزیل را به اعضای تیم ملی آلمان تبریک گفتند.

واتسکه، نایب رئیس دورتموند در خصوص این پیروزی ارزشمند گفت: "به اعضای تیم ملی تبریک می گویم. آن ها کاری تاریخی را انجام دادند و شبی به یاد ماندنی در بلوهوریزونته بوجود آوردند. من از طرف باشگاه بروسیا دورتموند برای آن ها پیام تبریک می فرستم." وی در ادامه افزود: "چیزی که اتفاق افتاد همانند نتایج عجیب 1954 مکزیک بود. برای ما کسب این نتیجه پر گل مثل یک داستان بزرگ و بسیار زیبا بود."

گفتنی است، در جام جهانی 1954 مکزیک نتایج پر گل و عجیبی همچون برد 7-2 آلمان مقابل ترکیه، برد 9-0 مجارستان مقابل کره جنوبی و برد 7-0 اروگوئه مقابل اسکاتلند رخ داد. همچنین یورگن کلوپ سرمربی طلایی پوشان درباره موفقیت تیم آلمان و صعود آن ها به فینال جام جهانی این چنین گفت: "بازی مقابل برزیل عالی بود و تا سال ها به یاد همه می ماند. در حال حاضر ما به فینال رسیده ایم و امیدوارم فینال را نیز با شکوه تمام کنیم." شایان ذکر است فینال جام جهانی 2014، یکشنبه شب راس ساعت 23:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد