وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: تصمیم گرفتیم برزیل را تحقیر نکنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس، مدافع تیم ملی آلمان، ادعا کرد که او و هم تیمی هایش در بین دو نیمه دیدار مقابل برزیل تصمیم گرفتند که تیم میزبان را تحقیر نکنند.

شاگردان لوو با پیروزی 7-1 مقابل برزیل، یکی از عجیب ترین نتایج تاریخ رقابت های جام جهانی را رقم زدند اما هوملس اعلام کرد که این نتیجه علی رغم تصمیم او و هم تیمی هایش به دست آمده است.

او به خبرنگاران گفت:" ما تصمیم گرفتیم که تمرکزمان را حفظ کنیم اما تیم حریف را هم تحقیر نکنیم. ما بین دو نیمه گفتیم که باید تمرکزمان را حفظ کنیم و در زمین طوری کار نکنیم که انگار بازی نمی کنیم.

باید به حریف احترام می گذاشتیم و بسیار مهم بود که اینکار را انجام بدهیم. مهم بود که در طول 90 دقیقه بازی خودمان را انجام بدهیم."

هوملس که امیدوار است که با پشت سر گذاشتن مصدومیت، بتواند در دیدار فینال هم حضور داشته باشد، تاکید کرد که برای پیروزی مقابل آرژانتین، باید نمایشی مانند دیدار قبل ارائه بدهیم.

" بعد از گل دوم ما، آنها کاملا گیج شدند. آنها در زمین سازماندهی کافی نداشتند و تا بعد از گل پنجم ما، هیچ موقعیت گلزنی به دست نیاوردند. این اتفاق زیاد رخ نمی دهد."

نظرات 2 + ارسال نظر
MERSAD33 جمعه 20 تیر 1393 ساعت 13:57

چرا همچین کاری کردن آخه؟؟؟ باید بیشتر گل میزدن.....
ولی خوبه ها!!! میگه خواستیم تحقیر نکنیم اگه تحقیر میکردن دیگه چی میشد!!!!

افن برگ جمعه 20 تیر 1393 ساعت 13:58

اگه تصمیم میگرفتید تحقیرشون کنید چه جوری میبردید بدبختهارو؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد