وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مورینیو: برای کلوزه احترام زیادی قائلم ولی او هیچگاه در سطح رونالدو نبوده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی به میروسلاو کلوزه، مهاجم آلمان برای کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ جام جهانی تبریک گفت ولی عنوان کرد که او فاصله ی زیادی با رونالدو ی برزیلی دارد.

مهاجم 36 ساله در پیروزی 7-1 آلمان مقابل برزیل موفق شد یک گل به ثمر برساند و با 16 گل، به آقای گل تمام ادوار جام تبدیل شود.

تمامی 16 گل کلوزه در داخل محوطه ی جریمه به ثمر رسیده ولی رونالدو از فواصل دورتر هم موفق به گلزنی شده و به همین دلیل بسیاری کار رونالدو را ارزشمندتر می‌دانند.

مورینیو از این که رکورد رونالدو شکسته شد ناراحت است و مگفت که از لحاظ سطح فوتبالی، رونالدو در رده ی بسیار بالاتری نسبت به کلوزه در تاریخ قرار می‌گیرد.

او در مصاحبه با Yahoo گفت: "برای کلوزه کلاهم را بر می‌دارم. برای او و کاری که انجام داد احترام زیادی قائلم ولی واقعیت این است که بازیکنی که من بعد از مارادونا به عنوان بهترین می‌شناسم، رکوردش را از دست داد.

معتقدم که رونالدو بهترین بازیکن دو دهه ی اخیر بود و حالا حداقل لقب بهترین بازیکن دو دهه ی قبل را از دست نداده است."

مورینیو در سال 96-97 در بارسلونا و به عنوان دستیار بابی رابسونف با رونالدو کار کرده است. رونالدو در 37 بازی برای بارسلونا 34 گل به ثمر رساند.

نظرات 6 + ارسال نظر
alireza جمعه 20 تیر 1393 ساعت 04:46

با معذرت از بچه ها
ببین عمویی یک پیشنهاد بهت میکنم عمل کن خوب که نمیشی یهتر میشی نشسته بشاش تا الکل تو بدنت نمونه بزنه به مخت این برای مخ معیوبت خیلی خطرناکه و باعث میشه مزخرف زیاد بگی ضمنا یکم پماد سوختگی رژودرم بگیر بمال به جای سوختگیت تو که برزیلو قهرمان میدونسی پس یهتره فیلن خفه شی

فرشته جمعه 20 تیر 1393 ساعت 10:55

حسودیت میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حامد جمعه 20 تیر 1393 ساعت 12:23

agha man khodam az bayernio almanie 2 atisham vali bayad haghighataro ghabol kard kelose yek golzane tamam ayare ama aslan tekniki nist recorde fogholadeyiam zade vali khodayish asan ba ronaldo ghabele moghayese nist ronaldo ostore bod ham az lahaze teknik ham az lahaze golzani joda az asheghe alman bodan bayad haghighato ghabol kard morinioam manzoresh hamin bode bandekhoda

Ariya1900 جمعه 20 تیر 1393 ساعت 13:45

اینکه معلومه از حسودی گفته
شب قبل بازی هم گفت برزیل میبره
هرچی باشه کلوزه یه بازیکن بزرگه و یه رکورد جهانی داره

توکه تو عرصه های قبل از مربی گری مثل بازیکن چیزی نبودی از رو احساس نظر نده آقای مورینیو

افن برگ جمعه 20 تیر 1393 ساعت 14:00

این مورینیو دیده چند وقته کسی بهش توجه نمیکنه داره زور میزنه جلب توجه کنه...بد بخت کمبود محبت داره....مهم اینه که اسم کلوزه رفت تو تاریخ

صادق یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 18:06

کلوزه باسرنصف گلاشوزده سربه اندازه پاقدرت مانورنداره حسود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد