وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: شک نکنید آلمان برنده بازی با آرژانتین است؛ ژرمن‌ها قهرمان جهان می‌شوند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره تیم ملی هلند پس از باخت از آرژانتین گفت: آلمان برنده بازی با آرژانتین خواهد بود و قهرمان می‌شود.


آرین روبن چند ساعت پس از بازی با آرژانتین در مرحله نیمه نهایی جام جهانی در مورد این که کدام تیم برنده بازی پایانی پیکارهای برزیل 2014 خواهد شد، اظهار نظر کرد.

روبن که در تیم باشگاهی بایرن مونیخ بازی می‌کند، اظهار داشت: شک نداشته باشید، آلمان قهرمان جهان خواهد شد. این مسئله مثل روز برایم روشن است. بعد از تجربه بازی مقابل آرژانتینی‌ها می‌گویم، این حریف آمریکای جنوبی شانسی برابر ژرمن‌ها نخواهد داشت. پس آلمان را برنده بازی نهایی و قهرمان جهان بدانید.

نظرات 10 + ارسال نظر
افن برگ پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 15:16

ن.کرتم روبن جون....کاش هلند میومد فینال

مهدی پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 15:24

عین واقعیتو گفته.

Ariya1900 پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 16:08

چاکریم

نوید پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 16:16

با احترام به همه من خود رو لیدر این سایت میدونم با توجه به اینکه از آلمان بیشتر از بقیه دوستان شناخت دارم کما اینکه عرض کرده بودم با فرانسه برزیل و تیم مسی دیدار خواهیم داشت و هرسه را شکست میدهیم و قهرمان 2014 می شویم.در ضمن عرض کرده بودم که کلوزه مقابل برزیل رکورد برزلی هارو می شکنه همچنین از تمامی دوستان خواسته بودم به عقیده دیگری احترام بزارند.من افتخار میکنم هوادار و عاشق تیمی هستم که بازی قرن رو رقم زد و فاتح آن شد

نوید پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 16:25

آلمان با تمرکز بالا تیم مسی رو شکست میده و همان گونه که یک ماه پیش عرض کردم عقاب ها با کاپ قهرمانی به آشیانه باز خواهند گشت

Mannschaft پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 16:26

اشک های پسرش واقعاً جگر آدمو کباب می کرد. کاش تو ملیتت آلمانی بود روبن جان

mahmood پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 17:27

قربون ادم فوتبال فهم برم....باکمک خدای مهربون وهمت بچه های مانشافت انشااله قهرمانیم

mohammad پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 18:11 http://bayern.blogsky.com

روبن خیالت راحت آلمان انتقام سختی را از آرژانتین میگیره

The LainaD پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 23:54

ایول به تو
خودت میدونستی ما طاقت ریخته شدن اشکاتو تو فینال نداریم
اخه نمیشه دیگه باس قهرمان شد روبن جان
افرین خودتو فدا کردی که فقط ما خوخشحال شیم
راستی سالاممونو به برزیل برسون ههههههههههههههه

فرشته جمعه 20 تیر 1393 ساعت 11:13

دلم میخواست تو فینال به هلند بخوریم ولی نگران نباش برزیل رو شکست میدین ما هم از مسی و تیم بزغاله اش انتقام میگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد