وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سابیا: مطمئنم آرژانتین می‌تواند آلمان را شکست دهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از راهیابی به فینال جام‌جهانی اعلام کرد که به توانایی تیمش برای قهرمانی در این مسابقات اطمینان دارد.


الخاندرو سابیا پس از شکست هلند در ضربات پنالتی مطمئن است که آرژانتین می‌تواند آلمان را در فینال شکست دهد و قهرمان جام‌جهانی 2014 برزیل شود.

دیدار نیمه‌نهایی بین دو تیم آرژانتین و هلند با تساوی بدون گل در 120 دقیقه به پایان رسید و سرخیو رومرو دو ضربه پنالتی هلند را مهار کرد تا تیمش را راهی فینال این مسابقات کند.

سابیا پس از این پیروزی اظهار داشت: بسیار خوشحالیم و این پیروزی شادی بزرگی را برای ما رقم زد. بازی سختی بود اما همه بازی‌‌های جام‌جهانی همین طور هستند.

وی ادامه داد: اکنون به فینال رسیدیم؛ می‌دانیم که چه توانایی‌هایی داریم و مطمئنم که می‌توانیم قهرمان شویم. تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین خاطرنشان کرد: باید فروتن باشیم؛ سخت تلاش کنیم تا صد در صد توانمان را در فینال به کار بگیریم.

این اولین حضور آلبی‌سلسته در فینال جام‌جهانی پس از سال 1990 است که در آن دوره مقابل آلمان غربی شکست خورد.

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 14:55

اعتماد به نفستون ستودنیه...

MERSAD33 پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 14:55

تیمت که بازی نمیکنه...... همه رو یک صفر بردین...
دیشبم هلند هلند نبود...... چه تو پنالتی چه تو بازی....
بیاین با ما بازی کنین میخوایم رکورد گل های جام جهانی رو بشکونیم.... بیاین که فکر کنم 4 تای 4 سال پیش یادتون رفته
البته 4 سال پیش آرژانتین بازیای بهتری میکرد ولی امسال فقط به فکر تخریب بازی تیم مقابله

mohammad پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 15:16 http://bayern.blogsky.com

هیچ غلطی هم نمیتونن بکنن چون آلمان قهرمانه این حرفها هم به خاطر روحیه دادن به بازیکناشونه چون میدونن آلمان چه تیمیه و قرار چی کارشون بکنه به یاری خداوند آلمان قهرمان خواهد شد

مهدی پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 15:40 http://www.robben.loxblog.com

غلط زیادی کرده با این تیم داغونشون.شما اگه همت زیادی می کردید و زیادی به خودتون فشار می آوردین شاید می تونستین حد اکثر یه حریفتونو با اختلاف بیش تر از دو گل ببرین.بیاین فینال که آلمان داغونتون میکنه.

Mannschaft پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 17:09

مثل این که این آقا یادش رفته تیمشون با اون بازیکن ها که خیلی سرتر از الانشون بود چه سال 2006 و چه 2010 هیچ غلطی نتونستن بکنن هیچ تازه 4 تایی هم شدن. تازه مربی هاشون هم معتبرتر بودن (پکرمن و مارادونا) اون شد وضع تیمشون. حالا این سیرابی چی میگه نمی دونم. تا الانم بالا اومدین فقط و فقط با تک گل های به اصطلاح ستاره تون اینجا رسیدین وگرنه مسی رو نداشتین الان بوسنی بجای شما با سوئیس بازی می کرد. اون دورانی هم که تیمتونو مارادونا یه تنه قهرمان کرد به تاریخ پیوسته، الان دیگه فوتبال رو حساب و کتاب و تاکتیک و کار گروهیه نه انفرادی اونم تیمی که سبکشو تاکتیکشو همه چیزش مسیه

هیملر پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 23:25

ببخشید یه سوال دارم از طرفدارای المان؟یکی بگه این یارو با کی کار داره.عمو چی میگی فازت چیه از قفست فرار کردی به بابات بگم؟قیافه رو جون من

عشق آلمان شنبه 21 تیر 1393 ساعت 16:18

بی خیال بذارین دلش خوش باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد