وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کان: همه کارهای برزیل اشتباه بود؛ آن ها بسیار ضعیف و بی تجربه بازی کردند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به پیروزی قاطع این تیم و شکست حقارت بار سلسائو واکنش نشان داد.


به گزارش بخش بین المللی گل، الیور کان اعتقاد دارد که تمامی تصمیمات تاکتیکی برزیل در بازی رو سه شنبه اشتباه بوده است و همین عامل باعث پیروزی سنگین 7-1 شاگردان یوآخیم لوو شده است. شب گذشته مانشافت ها با گل های مولر، کلوزه، کروس (2 بار)، خدیرا و شورله (2 بار) موفق شدند برزیل را در هم بکوبند و راهی فینال شوند. اسطوره فوتبال آلمان نیز که به عنوان کارشناس فنی شبکه ZDF فعالیت می کند در این باره گفت:"برزیل کاملاً از هم پاشید. اشتباهات آن ها مربوط به کل تیم بود و از دقیقه یک تا پایان بازی ادامه داشت. همه کارهای برزیلی ها از نظر فنی اشتباه بود. خیلی عجیب بود که آن ها در زمیـن آلمان قدم می زنند و کاری را انجام نمی دهند. تمرکز آن ها پس از گل اول کاملاً از بین رفت و نتوانستند کاری را انجام دهند. من نمی دانم آیا این تاثیر فشار روی آن ها بوده است یا قدرت آلمان و یا هرچیز دیگری؛ اما برزیل بسیار بی تجربه و ضعیف کار کرد."

نظرات 5 + ارسال نظر
نبردمن چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 19:49

سلطان واقعی

احمد چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 20:33

یه بیلاخ باید بدیم به عادل فردوسی پور که داشت میترکید از حسرت
من موندم صدا سیما مگه خونه خالشه برنامه رو به هر طرفی دوست داره میبره؟
هم قبل بازی هم بعد بازی جبهه گیریش کاملا مشخص بود الفاظی که به کار میبرد طعنه آمیز بود
یه جمله اش گفت : " آلمان هم خوبه" حریف بد بدنیه...
یه طور گفت انگار داشت در مورد یه تیم دسته سومی حرف میزد
مرتیکه کور بوده اینهمه بردها و بازیهای جذاب آلمان رو نمیبینه انگار کوره

آلمان پادشاه فوتبال پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 11:07

راست میگه احمد جان چرا یه برزیلو رو آورده اینهمه طرفداری میکنه از برزیل دیشب یه جوری برنامه رو اجرا میکرد انگار ایران باخته خوب اگه طرفدارهای برزیل نارحتن طرفدارهای آلما بینهایت خوشحالن خدا کنه آلمان قهرمان بشه این فردوسی پور آتیش بگیره

b پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 12:12

امیدوارم ارژانتین هم بعد گل اول ازهم بپاشه.چون اونا هیچ وقت دربازیهاشون عقب نیفتادند.پس خیلی امکان داره بااولین گلی که بخورند مثل همسایه شون بشند.بایدسعی کنیم گل اول را بزنیم.

مـــهـــرداد پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 14:46

توبازی باار÷انتین اول بایدسعی کنیم گل اولو نخوریم وگل اولو بهشون بزنیم باخوردن گل اول اوناهمه چیرو ازدست رفته میبینن وشروع میکنن به حملات احساسی اونوقت میتونیم تو ضدحملات مرگبارمون بلایی که سربرزیل اوردیم سرار÷انین ومسی بیاریم
ومثل جام جهانی قبلی 4تائیشون کنیم.یه خبرامیدوارکننده که هوملزگفته مصدومیتم طوری نیست که به فینال نرسم خداکنه هوملزبهترین مدافع جهان به این بازی برسه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد