وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دتمار هامان: آلمان می خواهد قهرمان شود؛ نویر نامزد اصلی توپ طلا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دتمار هامان بازیکن سابق فوتبال آلمان معتقد است که آلمان می خواهد قهرمان جام جهانی شود و او از نویر به عنوان جدی ترین کاندید توپ طلا یاد می کند.


به نقل از Fan.Football، آلمان در شبی فراموش نشدنی موفق شد 7-1 از سد برزیل عبور کند. مانوئل نویر در نیمه دوم این بازی چند موقعیت گل از برزیلی ها گرفت و مثل بازی های گذشته نمایشی بسیار خوب داشت.

هامان درباره تیم ملی آلمان گفت: "تیم امسال بهترین شانس برای موفقیت در تورنمنت های چند سال گذشته را دارد. بازیکنان به لحاظ فردی از سال های گذشته قوی تر شده اند، اما تیم هم قوی تر شده است و همین باعث می شود شانس زیادی برای کسب مقام قهرمانی داشته باشد.

"آن ها توانایی بردن جام جهانی را دارند. آن ها فرانسه و برزیل را خیلی قاطعانه شکست دادند. اکنون باید به آرژانتین و هلند نگاه کرد. من مطمئن نیستم که لیونل مسی 100 آماده باشد، حتی نمایش های اول او در تورنمنت هم این را نشان نمی داد.

"هلند فن پرسی و روبن را دارد اما من در فینال شانس بیشتری به آلمان می دهم. چون من فکر می کنم آلمان می خواهد قهرمان شود، من توپ طلا را هم سهم آلمانی ها می دانم. انتخاب من برای توپ طلا مانوئل نویر و با کمی اختلاف متس هوملز است.

"جام با 32 تیم آغاز شد و اکنون فقط 2 تیم دیگر در جام باقی مانده اند و این نشان می دهد که خوب کار کرده اید. برای بازی نهایی نباید بیش از حد روی تیم فشار آورده شود. "

نظرات 2 + ارسال نظر
EHSAN چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 15:22

دمت گرم دتمار خیلی با حرفت حال کردم مخصوصا بخش دوم حرفات که نویر کاندیدای جدی توپ طلاست

آلمان پادشاه فوتبال چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 15:58

حق نویره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد