وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رائول: آلمان باید دوباره تاریخ را بنویسد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رائول گونزالس، اسطوره ی باشگاه رئال مادرید اسپانیا نظراتش را پیرامون رقابت های جام جهانی 2014 با Times of Indiaدر میان می گذارد.

رائول در تازه ترین اظهار نظرش در مورد اولین دیدار نیمه نهایی بین آلمان و برزیل به صحبت پرداخته است: "برزیل واقعا کار سختی خواهد داشت. فرد و هالک کاملا معمولی بوده اند و در روزی که نیمار حضور نداشته باشد، کار برای گلزنی برزیل بسیار دشوار خواهد شد.

به اعتقاد من اسکولاری قطعا از دانته در کنار داوید لوئیز استفاده خواهد کرد زیرا مدافع باشگاه بایرن مونیخ 4 تن از بازیکنان اصلی تیم ملی آلمان را به خوبی می شناسد.

به اعتقاد من این بهترین فرصت برای آلمان خواهد بود تا مجددا تاریخ را برای مردمش بنویسد. آن ها باید راهی فینال شوند، از دست دادن چنین فرصتی واقعا دردناک خواهد بود."

نظرات 6 + ارسال نظر
آلمان پادشاه فوتبال سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 15:41

فدایی داری رائول خدا از دهنت بشنوه آلمان قهرمان بشه

Mannschaft سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 16:44

اگه یه باشعور تو اسپانیا باشه اونم تویی. گل گفتی پسر، خدا تن اون آراگونسو تو قبر بلرزونه که حقتو خورد....

MIROSLAV سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 17:32

دوستان ، اگر ما همچون کرواسی بازی را آغاز کنیم ، از برزیل در دقایق آغازین پیش خواهیم افتاد ما می توانیم از بازی کرواسی و شیلی در برابر برزیل چیز های زیادی بیاموزیم.
شنیدم که مانشافت پیراهن دومش را در این بازی بر تن خواهد کرد. از این پیراهن مشکی خاطرات فراموش نشدنی فراوانی در ذهنمان به جای مانده است به ویژه در برابر تیم های قاره آمریکا برای نمونه : 4 تایی کردن آرژانتین و شکست اوروگوئه در جام پیشین ، پیروزی در برابر آمریکا در همین جام تنها گوشه ای از افتخارات مان با این پیراهن مقدس است که خاطرات خوش دیگری نیز برای مان رقم زده است برای نمونه : پیروزی هایی که بایرن با این جامه دو بار در ورزشگاه امارات در برابر آرسنال رقم زد.
از این ها بگذریم برزیل تا کنون در نیمه نهایی شکست نخورده و هنگامی که پای به رقابت سخت امشب بگذاریم تمام ورزشگاه علیه ما شعار سر خواهند داد و آن ها از تکل و خطا و خشونت ترسی ندارند چون داور مکزیکی یار 12 ام آن ها خواهد بود اما من بر این باورم که ما پیروز خواهیم شد و رویای زیبای مانشافت ، تخقق خواهد یافت.

نوید سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 22:14

اسکولاری میدونه که بازنده میشه.بچه ها علیرضا این چند روز نمیاد تو سایت اون برزیلیه.فکر میکنه برزیل نتیجه میگیره و به خیال خودش فردا بیاد مارو مسخره کنه.از همین جا بهش میگم دیگه در این سایت نیا برزیلت هم مثل پرتغال میشه.

0 چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 01:01

برزیل0 آلمان5

حمید رضا انصاری واقف چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 04:17

تبریک به دوستان گل آلمانیم. امیدوارم که قهرمان جهان بشیم. خوب حال برزیل رو گرفتیم و امیدوارم که مغرور نشیم و بازی فینال رو دست کم نگیریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد