وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شوخی پودولسکی با شواین اشتایگر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوکاس پودولسکی، هافبک - مهاجم کهنه کار تیم ملی آلمان، با الهام از ژست شواین اشتایگر هنگام مصاحبه تلویزیونی، با حرکتی، به شوخی با هم تیمی اش پرداخته است.


آلمانی ها امیدوارند با پیروزی بر برزیل در نیمه نهایی جام جهانی، خود را پس از 12 سال، در فینال این رقابت ها ببینند. از آخرین حضور مانشافت در دیدار پایانی جام جهانی که در 2002 کره و ژاپن رخ داد، تنها میروسلاو کلوزه در کادر بازیکنان این تیم باقی مانده که آخرین جام جهانی خود را پشت سر می گذارد و تنها 180 دقیقه برای به ثمر رساندن 16 امین گل خود در تاریخ بازی ها و عبور از رونالدو نازاریو فرصت دارد.

نظرات 7 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 10:37

چه شوخی هایی باهم می کنن.ولی بامزه بود

آلمان پادشاه فوتبال سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 12:16

ازبرزیل همیشه متنفر بودم آلمان امشب برزیلو نابود میکنه

MERSAD33 سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 12:40

پودولسکی و شواینی خیلی با هم شوخی میکنن

هیملر سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 13:31

خیلی گلن.من از بچگی از برزیل متنفربودم می خوام امشب گریشون ببینم.امیدوارم قهرمان بشیم دیگه نمی خوام گریه کنم.

0 سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 14:32

پودلسکی جان من رو بازی تمرکز کن

نوید سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 22:17

کلوزه امشب گل میزنه و حدس من که گفته بودم در مقابل برزیل رکورد برزیلی هارو میشکنه درست از آب در میاد.ببینید

iman چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 01:51

بازیها را چطور میشود خرید یا تهیه کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد