وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تونی کروس: تصمیمم را گرفته ام اما نمی توانم بگویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک خوش استیل فوتبال آلمان هنوز به طور قطع از آینده اش صحبت نمی کند.


به گزارش tz.de، تونی کروس که در حال حاضر به همراه تیم ملی آلمان در برزیل به سر می برد، هنوز صحبت قطعی از آینده اش نمی کند. در روزهای اخیر صحبت های زیادی درباره پیوستن کروس به رئال مادرید شنیده شده است اما هنوز خبری به طور رسمی درباره این موضوع اعلام نشده است.

در همین رابطه کروس در مصاحبه با TZ گفته است: "من تصمیمم را گرفته ام اما نمی توانم آن را بگویم. چیزهایی خوانده ام و مشخص هست چه اتفاقی خواهد افتاد اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. اول از همه من دوست دارم که جام جهانی را به پایان برسانم و بعد از آن تصمیمم را خودم اعلام می کنم. قبل از آن هیچ چیز هنوز مشخص نیست. یک هفته تا پایان تورنمنت مانده است و بعد از آن همه خواهیم فهمید."

نظرات 15 + ارسال نظر
حسن بایرن دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 16:16

جونت درآد بگو میری یا میمونی

حامد دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 17:14

من تصمیمم را گرفته ام اما نمی توانم آن را بگویم. چیزهایی خوانده ام و مشخص هست چه اتفاقی خواهد افتاد اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.
دوستان شما از این جمله اش چی برداشت میکنین؟ من که میگم با رئال قرار داد بسته تموم شده حتی لوتار ماتئوس هم تایید کرده که کروس رئالی شده.

soroush دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 17:18

تف تو ذاتت

MERSAD33 دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 17:21

تصمیمم را گرفته ام و به باشگاه رئال مادرید میروم اما نمیتوانم آن را به زبان بیاورم بعد از جام جهانی به زبان میآورم
همینو میخواد بگه دیگه

فرشتنه دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 19:10

بای بای ریال خوش بگذره

رضاباستیان دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 19:25

حیف از کروس....
حیف ازجوان آلمانی....
خپدتون قضاوت کنین ایاتونی بهترازتیاگونیست؟؟؟؟
چراکمترازاون حقوق بگیره....
چرا؟؟؟؟
حیف ازکسی که میتونست سالهای سال آقای هافبک بایرن باشه ولی...

sirsir دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 19:42

برو به درک خودفروش بحث پول نیست این بدونه ذات و مرامه.پول بیشتر به لام و ریبری و....تو باشگاه دیگر میدادن ولی پولو به باشگاه ترجیح ندادن

پژمان دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 20:11

کروس در حال حاضر:
من تصمیمم را گرفته ام اما نمی توانم آن را بگویم. چیزهایی خوانده ام و مشخص هست چه اتفاقی خواهد افتاد اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

کروس در سال آینده:
بزرگترین اشتباهم رفتن از بایرن بود

mohammad دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 21:07 http://bayern.blogs

کروس رفت کاش میرفت دورتموند نه رعال ولی بایرن به یک ستاره متکی نیست و حتما جاش پر میشه در ضمن هویبرگ هم میتونه در ترکیب بایرن بدرخشه

:) دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 21:10

من رای منفی دادم چون داری KLی میکنی پژمان جان!!!


شایعه هم زیاد پخش میشه، شما باور نکنین که کروس گفته میخوام با پپ مشورت کنم!!!

:) دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 21:16

e....!!! eshtebahi umad!!! :D
bebakhshid!

رهام دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 21:34

بگو دیگه چى میشه

سپ مایر دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 22:16

خوبه که نمی گی معلوم مغزت کار می کنه چون اگه بگی باعث بی نظمی در اردو تیم ملی آلمان می شه
معلومه که تو بایرن نمی مونه چون اگه می موند حتما تا الان اعلام می کرد حیف
ولی کروس به درد تیکی تاکا نمی خوره.واسه تیکی تاکا هافبک های چابک و با دید زیاد و پاس های سریع لازم هست ولی کاش می موند

سپ مایر دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 22:19

به نظر من هویبرگ باید به صورت قرضی بره به یه تیم دیگه چون خیلی جوون هست و باید تجربه کسب کنه امیدوارم که تونی کروس نره

ارین سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 00:30

به نظر من برای جانشینی کروس لعون گورستگا کاملا مناسبه بایرن باید زود دست به کار بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد