وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جدایی تونی کروس از بایرن مونیخ؛ پایان روابطی متناقض

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس در تابستان به رئال مادرید خواهد پیوست و با جدا شدن وی چیدمان مورد علاقه پپ گواردیولا در خط میانی از بین خواهد رفت، چون مسائل مالی برای سران بایرن مونیخ بسیار مهم تر از مسائل فنی است.


بایرن مونیخ باشگاه خریداری است نه فروشنده، جمله ای بود که اولی هوینس در آخرین ماه های ریاستش بر باشگاه بایرن مونیخ بار دیگر بر آن تاکید کرد و ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه نیز آن را چندین مرتبه نقل قول کرده است. اما این باشگاه در روزهای آینده تجربه خواهد کرد که هیچ قانونی بدون استثناء امکان پذیر نخواهد بود و تونی کروس از باشگاه جدا خواهد شد، با وجود این که پپ گواردیولا سرمربی تیم بارها خواستار ماندگار شدن او شده بود.

تونی کروس سرانجام پس از کش و قوس های فراوان در تابستان بایرن مونیخ را به مقصد رئال مادرید ترک خواهد کرد و بعد از توافق بر سر پاره ای از جزئیات قراردادی و همچنین پایان رقابت های جام جهانی 2014، این انتقال به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

بی تردید جدا شدن تونی کروس برای باشگاه آسان نخواهد بود، اما به نظر این باشگاه انتخابی دیگر به جزء قبول این موضوع نخواهد داشت، چون سران باشگاه حاضر به تمدید قرارداد تونی کروس بعد از سال 2015 با دستمزد درخواستی وی نشده اند و به این ترتیب بایرن مونیخ نیز به باشگاهی فروشنده تبدیل خواهد شد.

به نظر می رسد که پپ گواردیولا تنها به دلیل ترس از به حاشیه کشیده شدن تیمش در صورت عدم تمدید قرارداد کروس در فصل پیش رو سر انجام نسبت به جدا شدن وی چراغ سبز نشان داده است و توافق کروس با رئال مادرید در حقیقت پایان داستان کوتاهی بود که می توانست به افسانه ای در بایرن مونیخ تبدیل شود.

رابطه بایرن مونیخ و تونی کروس در تمامی این سال ها رابطه ای متناقض بود، در ابتدا بایرن مونیخ با افتخار خبر از کشف استعداد 17 ساله ای کرد که قرار است در آینده بازیگن شماره 10 بایرن مونیخ را به تصرف خود درآورد، اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداد و حتی  کمی بعد، آن را به آرین روبن هلندی دادند.

البته در این مدت باشگاه بایرن مونیخ نیز بارها نسبت به عملکرد تونی کروس مایوس شده است، او کمتر حاضر به پذیرفتن نقشی کلیدی و مسولیتی در تیم شده است و سران باشگاه بعد از صرف نظر کردن تونی کروس از قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی در فینال لیگ قهرمانان 2012 از او دلگیر شده بودند.

اما تونی کروس وقتی ساز جدایی از بایرن مونیخ را ساز کرد که ماریو گوتزه با قراردادی به ارزش 37 میلیون یورو و دستمزد سالیانه ای چندین برابر کروس از دورتموند به بایرن مونیخ پیوست و به همین دلیل احساس دست کم گرفته شدگی به وی دست داد، چون سران باشگاه معتقد نبودندکه کروس سزاوار دریافت دستمزدی حداقل هم ردیف سایر ملی پوشان آلمانی بایرن مونیخ است.

پایان داستان تونی کروس و باشگاه بایرن مونیخ بسیار ناخوشایند است و وی در زمانی نامناسب باشگاه را ترک خواهد کرد چون که از موقعیت خوبی برای تبدیل شدن به بازیکنی رهبر در آینده بایرن مونیخ برخوردار بود.

لام، کروس، تیاگو مثلث مورد علاقه پپ گواردیولا در میانه زمین بوده است که در فصل پیش رو بر ای سرمربی بایرن مونیخ تشکیل آن دیگر مقدور نخواهد بود و سران مونیخی از هم اکنون به دنبال راه حلی برای جبران خلا کروس می باشند.

پپ گواردیولا در خط میانی باز هم تاکید زیادی بر تیاگو خواهد داشت و لام نیز در فصل آینده بیشتر در خط میانی به بازی گرفته خواهد شد و باشگاه در تلاش خواهد بود که ماریو گوتزه به شرایط خوب خود بازگرداند تا بتواند او را به نحوی جایگزین تونی کروس نماید، البته سران باشگاه در جستجوی جایگزین کروس در بازار نقل وانتقالات هم خواهند بود.

نظرات 28 + ارسال نظر
mary دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 03:29

ممنون. ممنون. ممنون.
هر کی نوشت, دستش طلا.
بعد یه عمری که دوستان ,جدایی کروس رو, به پپ نسبت دادند, و من هم تاکید کردم که پپ نمی خواد که کروس بره, ولی تاثیری نداشت, این مقاله واضح بود.
دقیقا موضوع رو شکافت تا شاید متوجه باشن که که همه چیز به مربی ختم نمیشه.
از اول کروس تاکید کرد پول میخوام, ولی نمی دونم ذهن تحلیل گر اقایون, چطوری به نتیجه دلخواه خودشون رسید.
خوبه یکی از این اقایون پست کلیدی در فدراسیون فوتبال ایران ندارند, چون بدون لحظه ای تردید, عامل شکست تیم ملی رو پپ میدونستن.
البته کروس تاکید کرده بود که برا جدایش از بایرن و رفتنش به رئال از پپ تاکید میکنم از سرمربی پپ مشاوره میگیره, کسی رو که تا اسمش میاد شما بهش فحش میدین, ولی اینو بدونین ایشون مربی بایرنه و بازیکنان بهش احترام میذارن وازش مشاوره میگیرن.

اگه هوینس بود نمیذاشت کروس سر پول قهر کنه.

m-bavaria دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 05:59

خوب اینم داستان ما دیگه ... خودمون کردیم که لعنت بر خودمون باد ...
تیمی که تا سال پیش به کس و نا کس رحم نمی کرد حالا به این روز افتاد . به چیزی که تو اون شهره بود یعنی نفروختن بازیکنای ستارش ...
الان کروس داره 500 هزار یورو بیشتر تو رئال میگیره تو رو خدا نگید بایرن مشکلش همین 500 هزار یورو بود ... اخه تونی کروس تو کدوم مصاحبش گفت که از پپ مشاوره میگیرم یا اصلا کی پپ با تونی درباره موندنش تو تیم صحبت کرد که همچین حرفی میزنی داش امیر . مگه پپ هر کسی و که خواست بایرن نخرید براش ؟ 12 تا هافبک داشتیم باز گفت تیاگو رو می خام براش خریدن تورو خدا نگید که اگه پپ تونی رو میخواسته و بایرن نمی خواست ...
اهان فهمیدم خوب حتما تیاگو خیلی بهتر از کروس چون به هر حال خدای فوتبال اقای نابغه خریدتش دیگه ... نه که تمام خریداش موفق بوده تا الان ...
به خدا حرصم از یه چیز در میاد , ماریو گومز فروختیم 19 میلیون تونی رو فروختیم 25 میلیون حالا اگه بخوایم از یه تیم بازیکن بخریم ببینید کمتر از 40 میلیون نمیدن ... برید تو این پیجای رئالی ها بخونید ببینید چی نوشتن , دارن از ارزونی این خرید ذوغ مرگ میشن ...
حالا شما بشین از پپ تعریف کن ... ای کاش میفهمیدید اینجا مد لباس نیست اینجا کلوپ هواداران بایرنه اگه می خواین پسرای خوش تیپ ببینین بزنید فشن تی وی پسرای از پپ خوشتیپ تر هم هست ...
در اخر من مطمئنم این انتقال مشکوکه یعنی از بایرن همچین توقعی نمی رفت و گر نه تجربه 17 سال طرفداری بایرن من زیر سوال میره ...

mary دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 06:30

تو کدوم مصاحبه هاش گفته؟
من که لینک همین حرفی رو که زدم , قبلا نوشتم.
ولی مشکل شما مصاحبه نیست, کروس اگه فایل صوتی هم بیرون بده, و پول رو عامل رفتنش بدونه, شما باز به زمین و زمان میزنی که یه دلیل بیاری.
نیازی هم نیست که شما به من ادرس پسرای خوشتیپ رو بدی.
ندید بدید خوشتیپ نیستم, چشمام هم دنبال این موارد نیست.
متاسفانه تا جوابی پیدا نمی کنین که بدین, فقط فرافکنی میکنید.
اخه اینم حرفه که شما پسر ایرونی به دختری از سرزمین خودت میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همون اندازه ای که شما اقایون فوتبال رو دوست دارید, من هم دوست دارم و برا جذابه.
چرا تا من یه حرفی میزنم متهم میشم به اینکه دنبال تیپ شخص هستم یا اصلا به حزب باد متهمم میکنید.
من هم مثل بقیه اینجا کامنت میدم, اگه هم جواب کسی رو بدم نه متهم میکنم و نه غیر اصولی حرف میزنم.
شما هم یا نظر من و نخون اگه دوست نداری, یا اگه خوندی و میخوای جواب بدی , منطقی جواب بده, یا بخون و بی خیال نظر دادن شو.
اینم بگم, اگه نگم رو دلم میمونه, اینجا کلی دختر میاد و کامنت میذارن و کلی اظهار علاقه به همین خوشتیپ خان (کروس) و کسای دیگه میکنن, ولی شما ادرس پسر خوشتیپ نمی دی بهش, من که دارم منطقی بحث میکنم به من ادرس میدی, پ مشکل اینه که حرف به مذاق شما خوش نمیاد.
چه بیاد چه نیاد ایشون تا مربی بایرن است من اینجا نظر میذارم براش.

mojtaba دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 09:08

اقای مدیر لطفا منبع خبری رو که کروس گفته از پپ مشاوره میگیره رو بزار...
۲-خود کروس گفته که تا وقتی گواردیولا تو بایرنه اینجا جای مناسبی واسش نیست خودتونم لینکشو تو همین وبلاگ حدود یک هفته پیش گذاشتین...
۳-بعد کی کروس گفته مشکلش پوله؟ تیاگوی درب و داغون داره ۱۰ میلیون میگیره اونو نمیگید ولی گوتزه رو میگید چون تیاگو نور چشمی اقای نابغست.
۴-بارسا نیمکت نشینشو با یه مبلغ کلان به ما میندازه اونوقت ما داریم ذوق مرگ‌میشیم از اینکه بهترین هافبک جهانو داریم مفت میدیم بره.
واقعا گذاشتن این مطالب باعث خجالته...

amin دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 10:26

الان اخبار گفت برزیل از فیفا خواسته تا مچرومیت سیلوا رو ببخشن..اگه این کارو بکنن یه لکه ننگ برای فوتبال جهانه

افن برگ دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 10:51

خداحافظ بهترین هافبک دنیا.....قدرتو ندونستیم و رفتی...از رئال بدم میاد خیلی هم بدم میاد ولی به خاطر کوروس فصل بعد تمام بازیاشو میبینم...خاک بر سر مدیران بایرن ...جای خالی اولی هوینس و یوپ هاینکس خیلی حس میشه

افن برگ دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 11:12

دیگه متاسفانه مدعی اول لیگ قهرمانان نیستیم...بارسا سوارزو خرید...رئال کوروس رو خرید...ما هم بازیکنامونو حراج گذاشتیم...فقط و فقط خرید مارکو رویس میتونه قدرت رو به تیممون برگردونه

Ariya1900 دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 11:44

فراموش نکنید که ما هم لوان و روده را خریدیم و همچنان مدعی اصلی قهرمانی هستیم
کروز هم بهتر که رفت چون بی تعصب بود

mary دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 12:09

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/324082/شرط-کروس-برای-پیوستن-به-رئال
اینم لینک.
اون خبر رو من گذاشتم نه اقا امیر حسین.
خودم هم لینک و میدم.
ولی مشکل شما با این لینک ها حل نمیشه

The LainaD دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 13:03

اقا واس چی الکی داریم میزنیم تو سر خودمون ها؟!!؟

خب مگه باشگاه طویلس؟که هر کی دلش خواست بره؟ نه عزیز من معلومه که باید اجازه بگیرن

خب نمیان از مدیر رییس باشگاه اجازه بگیرن اصلا رییس باشگاه چیکار داره به بازیکن؟
مربیه که باید ازش اجازه گرفت که مطمئنم کروس رفته سمته گواردیولا
وقتی گواردیولا اجازه میده بازیکن تیمش بره اونم هافبک در صورتی که نیاز فراوانی واسه انجام تاکتکاش به هافبک داره پ نتیجه میگیریم کروس مالی نیست
باور کنین در حد یه هافبک معمولی بازی میکرد بابا کند بود از سرعت بازی میگرفت ولی انصافا شوتاش خوب بود
ولی خب این صفتایی که یه هافبک داره واسه گواردیولا کافی نیست
گواردیولا هافبکیو می خواد که خلاق باشه دریبل بزنه کاراییو که کسی انتظار نداشته باشه رو انجام بده پا به توپش خوب باشه بابا والا بلا اینیستارو از دست ندادیم تونی کروسه یه هافبک با قابلیتای معمولی مثه بقیه هافبکا در ضمن اونقدر پپ تو این یه فصله شناختم که هر کسیو به هافبکیش اضافه نمیکنه اقا می خوایین قبول کنین می خوایین نکنین
پپ فصل بعدم مربیه بایرنه و واسه اینکه جام بگیره و تاکتیکشو زهر دار تر کنه دست به هر کاری میزنه خب اون دوست داره مالکیت توپ داشته باشه خب نمیشه که همش پاس پاس واسه همین یه خلاق می خواد که امید وارم پیدا کنه ایشالله که موفق بشه تو فصل بعد بازم جلوی اینایی که اتوبوسی بازی میکننو بگیره مربیه فوق العاده باهوشیه قبول ندارین دارین با خودتون لج میکنین اینجا دیوار زیاد داره بسم الله
حالا ایناروهم بیخیال فازای مثبت بفرستیم سمت جام جهانی
110

mary دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 13:12

شما نگرا ن نابودیه وبلاگ نباش نگران بایرن هم نباش تا دلتون بخواد وکیل و وصی و ریس و مدیر داره؟, نگران نابودیه اخلاقت باش که خیلی راحت شده برات تهمت زدن.
من نیازی ندارم به مثبت و منفی چون قصد ندارم قاب بگیرمش بذارم بالا سرم.
از منفی هایی هم که میخورم خوشحال میشم, کلا خوشم میاد کسی نظرم و قبول نکنه, چون خاص تر به نظر میرسم.
فقط هم از یه جا متصل میشم به نت و اسمم هم همین است و با اسم دیگه ای هیچ وقت اینجا کامنت نذاشتم و تو وب های دیگه هم اسمم همینه و اگه این و قبول نکنه اسم کاملم رو میدم .
ترسی هم ندارم که مخالفت هام و پنهون کنم.
خودم که خبر رو ننوشتم تو اون لینک خوندم , حال کردم گذاشتم.
متاسفم برات با این نظرت. کمی بزرگ شو و بعد اظهار نظر کن.
در ضمن نظرات من مثبتی نداره که کلی فکر کردی تا به این نتیجه رسیدی.
اون مثبت ها هم دوستام تو وب بهم میدن نه خودم.
من هنوز متوجه نمیشم که مشکل شما در کل چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اره خوب متوجه شدی نابغه هستم دقیقا مثل گواردیولا. ای کیو بالای 130.

سپ مایر دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 13:57

خیلی بد شد جای هاینکس و هوینس بد جوری خالیه خیلی خیلی بد جوری کاش حداقل هوینس زندان نمی رفت واسه چی رفتن یه مدیر بی لیاقت احمق به نام هاینر رو انتخاب کردن هاینر تونی کروس رو می فروشه و پولشو می زاره تو جیب خودش از ما حتما باید رویس رو بخریم ونباید بزاریم خاوی مارتینز بره و امیدوارم تیاگو خوب پیشرفت کنه شواینی هم باید بره و دانته هم زیا خوب نیست پس حتما باید متس هوملس رو بخریم و دفاع چپ درست حسابی هم که نداریم بهتره اشملتزر رو هم بخریم
فقط به خاطر بی لیاقتی هاینر برای مدیریت باشگاه کروس رفت من فقط از سبک پپ بدم میاد ولی مطمئنم پپ نقشی در رفتن کروس نداره مطمئنم همش زیر سر ه‍اینر عوضی هست هربرت هاینر به پرد مدیریت بایرن نمی خوره

MERSAD33 دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 14:27

چرا شما فکر میکنین که همه چیو میدونین؟؟؟؟
فوتبال واقعی PES یا FIFA نیست که بخوای بازیکنو با یه قرارداد بهتر نگهش داری......
راه دور چرا بریم؟؟؟؟
اوزیل بعد از بازی های درخشان تو رئال با این که در اوج آمادگی بود رفت به آرسنال
بالاک به چلسی.....
چرا انتظار دارین که یه بازیکن تا ابد تو یه تیم بمونه؟؟؟؟؟
کروس مگه امسال کم بازی کرد تو بایرن؟؟؟
میخواست بره خب رفت دیگه......

kahn دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 14:47

yani y mosht pes baz daran vase bayer nazar midan

Arsalan دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 20:20

بدون تعارف بگم حق با mary خانم هست. چیزی که 2 روز پیش گفته شده رو که نمیشه زد زیرش و انکار کرد.گذشته از همه اینها وقتی که ونخال مربی بایرن بود همین چند دستگی بازیکنها جام لیگ قهرمانان رو به اینتر و مورینیو داد. اونهایی که فوتبالی هستند اگر یادشون باشه ونخال بود که راه شکست بارسا رو به مورینیو و اینتر نشون داد .اگر سرچ کنید شاید لینکش رو پیدا کنید . مثلا همین دو دستگی تو بازی برابر ریال به چشم میومد. به هر حال مهم بایرن هستش . اگر با بازیکن آلمانی موفق باشه چه بهتر اگر نه با هر بازیکن از هر ملیتی . مهم فقط اینه که باشگاه موفق باشه .
در ضمن ایرانیها اعم از مرد و زن از همه خوشتیپ تر هستن.

بعضیها هم باید یاد بگیرن چطور با یه خانم ایرانی صحبت کنن.

اگر کسی به این نظر منفی میده نظر خودش رو هم بنویسه

m-bavaria سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 01:14

ببین خانوم من منظورم شخص شما نسیت کلا میگم حالا شما پپ رو به طور کلی دوست دارید ولی خودم خیلی ها رو دیدم که به خاطر همین تیپ و قیافش عاشق بارسا شده بودن و فکر نکنم اصلا تا به قبل از اون حتی یک بازی فوتبال هم دیده بودن و الانم مثل حزب باد طرفدار بایرن شدن .
ببین خانوم من بابت اون حرفم متاسفم ولی واقعیت اینه که کلاهی به اندازه ی کلاه لوک خوش شانس سرمون گذاشتن . مدرن ترین هافبک جهان که از قضا المانی هم هست ما با 25 میلیون یورو از دست دادیم , اینش به کنار از این می سوزم که به خاطر 500 هزار یورو بوده , اینش به کنار باز از این میسوزم که به دشمن دیرینمون با این مبلغ فروختیم , بعد شما بعد این اعصاب خوردی ها دوباره شروع کردی به طرفداری های غیر منطقی از پپ .
چرا متوجه نیستین یک ثانیه خوشحال کردن این رئال و بارسا بر ما حرامه ...
ببین به طور کلی به یه مربی وقتی میشه گفت موفق که یا قهرمانی های معتبر بیاره یا میراث خوبی از خودش به جا بزاره مثلا لوییز فن گال 3 تا قهرمانی واسه بایرن اوورد ولی مهم تر از اون میراثی بود که واسه بایرن گذاشت یعنی بازیکنای جوون با کیفیت جهانی یوپ هم که دیگه معلومه ولی این اقا تا الان کاری واسه بایرن نکرده البته تا الان غیر از این که لوویز گوستاوو و امره کان و ماریو مانزوکیچ و ماریو گومز و تونی کروس رو فراری داد و الانم همه ساز جدایی دارن واسه خودشون سر میدن ...
میدونم شما عاشق پپ هستید ولی من 4 سال دیگرو نگاه میکنم که یه تیم پیر داریم که هیچ کاری غیر از دادن پاسای الکی بلد نیستن ولی خوب این عشق شما به پپ نمیزاره این چیزارو قبول کنید ... یعنی زلاتان , داوید وییا , فابرگاس , الکسیس , مانزوکیچ , کروس , اتوو , مولر , خاوی ماتینز همه اینا دارن اشتباه میکنن ؟
به هر حال بابت حرفم ببشید ولی من عاشق پپ نیستم و نمیتونم چشمو رو همه ی این مشکلات ببندم ...
اقا ارسلان دوست عزیز در اون که همه ایرانی ها خوشتیپن شکی نیس ولی با عرض معذرت کاسه داغ تر از اش نشو . ببخشید البته تو این ماه رمضونی هم شما و هم اقا ارسلان مارو حلال کنید.

m-bavaria سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 01:21

الانم تو ورزش 3 نوشته بایرن یه مدافع 21 ساله والبته هم وطن نابغه رو به مبلغ 10 میلیون یورو خریده حالا برید خوشحال باشید که کروس رو فروختیم 25 میلیون یورو

mary سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 02:19

اینایی که میگی نمی دونم چی گفتن, ولی اختلاف نظر همه جا هست.
حالا بذار بعد رفتن پپ راجع بهش قضاوت کن.
من پیش داوری نمی کنم.
شما از فن خال دفاع کردی و برات شده اسطوره, و برا اینکه پپ رو ادم بد نشون بدی از ایبرا و بازیکنان دیگه گفتی و ولی یک جمله هم بشنو.
همین ایبرا که دارین سنگش رو به سینه میزنین و هر وقت بجث میشه حرف ایشون میشه سند ایا من میتونم حرف ایشون رو در مورد فن خال اسطوره هم سند قرار بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون اگه کسی حرفش راجع به یه مربی سند باشه لابد راجع به کسان دیگه هم میشه ازش استفاده کرد.
قبل اینکه بگم یه جمله از خودم میگم: هیچ وقت برا اینکه بخوای کسی رو بشناسی نمی تونی همیشه به حرف اطرافیانش اعتماد کنی , بهتره خودت جستجو گر باشی.
الان که دنیا پیشرفت کرده و همه چی تو اینترنت هست و جستجو کردن کار اسونی شده.
خب بریم سر حرف ایبرا خان: زلاتان در ادامه ضمن انتقاد به لوئیز فن خال در زمان حضورش در آژاکس گفت:"او با یک قلم می خواست به من توضیح دهد که من چگونه و در کجای زمین باید بدوم و در موقع دفاع چه کاری انجام دهم. اما من به او گفتم، گوش کن استاد! تو چیزی برای آموزش به من نداری،‌ به دفترت برو و آنجا از این نامه ها را بنویس. روش مربی گری او بسیار وحشتناک بود و همیشه باعث عصبانیت من می شد." خب الان میتونم نتیجه بگیرم که فن خال هم بدرد نخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون ایبرا گفته دیگه.

mary سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 02:24

و اما مشکل ایبرا با پپ.
اینم برات میذارم تا هی نگی مشکل ایبرا و پپ تاکتیک یه تکنیک یه فوتباله. فقط طولانی میشه شرمنده. از کتاب خود ایبرا است, برو بخون.
پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا در حالیکه یک دست کت وشلوار خاکستری بر تن داشت با چهره ای نگران به من نزدیک شد.از چهره اش معلوم بود که من را مناسب تیمش می داند.
در آن زمان فقط او را یک همکار خوب می دیدم و مثل مورینیو و کاپلو به او نگاه نمی کردم.البته این نگاه تا قبل از جنگ بین ما بود.در پاییز سال 2009 بود که من با آمالهای بچه گانه وارد بهترین تیم جهان شدم و 70 هزار نفر در نیوکمپ از من استقبال کردند.من در ابرها سیر می کردم.اما همه چیز آنطور که باید پیش نمی رفت.گاهی اوقات روزنامه ها درباره من مزخرفات زیادی می نوشتند.من پسر بده بودم.برای من بعضی کارها سخت بود اما خانواده ام راحت بودند.ما در بهترین جا زندگی می کردیم و من در تیمم احساس قدرت می کردم.

اما در واقع راضی نبودم

گواردیولا به من می گفت :هی ، تو ، در اینجا ما روی ابرها نیستیم و زمین زیر پای ما است.

و من می گفتم : البته.بسیار خوب

- ما عادت نداریم با پورشه و یا فراری به تمرینات بیاییم.

من سر تکان دادم .اما واقعا به او چه ربطی داشت که با چه ماشینی می آمدم؟وی چه می خواهد؟اطمینان دارم برای تشویق نیازی به ماشین های فانتزی نیست.اما درباره من فرق می کند.من به ماشین هایم علاقه زیادی دارم.

حالا دیگر متوجه شده بودم بارسلونا همچون مدرسه است.بازیکنانی که خوب هستند با او مشکلی ندارند و همه چیز خوب پیش می رود.مسی،ژاوی و اینیستا من را یاد هم مدرسه ای هایم می انداختند.بهترین بازیکنان جهان ایستاده بودند و فقط سر تکان می دادند.این واقعا مسخره بود.در ایتالیا اگر مربی به بازیکن می گفت بپر،بازیکن بحث می کرد که چرا باید اینکار را انجام دهد.
همه چیز بهم ریخته بود تلاش می کردم تا خود را هماهنگ کنم اما نمی توانستم.مدیر برنامه هایم به من گفت:چه اتفاقی افتاده ؟من تو را نمی شناسم.

هیچ کس من را نمی شناخت نه دوستهایم و نه خانواده ام.دلم برای توپ تنگ شده بود.مردم از من خوششان نمی آمد چرا که آن چیزی را که از من شنیده بودند نمی دیدند.با وجود این فصل را بخوبی شروع کردم و پشت سر هم گل می زدم.اما من کمی دیوانه شده بودم.من دومین انتقال گران در تاریخ فوتبال بودم.روزنامه ها می نوشتند که زلاتان پسر سر سختی است که مشکلات اخلاقی دارد.شنیدن این حرفها برایم سخت بود تلاش می کردم تا خود را بخوبی نشان دهم اما نتیجه عکس گرفتم.تا جایی که به خداحافظی ازفوتبال فکر کردم.اما نمی خواستم قراردادم را فسخ کنم من یک حرفه ای بودم.

تا اینکه تعطیلات کریسمس شد و من به یک منطقه کوهستانی برفی رفتم و یک اتومبیل مخصوص جاده های برفی کرایه کردم هر گاه زندگی به من فشار می آورد با سرعت خود را تخلیه می کنم.چندین بار با پورشه با سرعت 325 کیلومتر در ساعت رفتم و توسط پلیس متوقف شدم ولی در آن زمان در کوه ها دست هیچ پلیسی به من نمی رسید.

تعطیلات تمام شد و من به خانه بازگشتم.دوباره فکر کردم که چه بر سرم آمده ؟من پول داشتم.نباید بخاطر یک مربی خود را می باختم.
حالا متوجه شدی مشکل کجاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایشون میخواستن با پورشه قر بده و پپ همه رو مجبور کرده بود سر تمرینات با تاکسی یا اتوبوس یا دوچرخه برن

mary سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 02:27

میدونم میدونم خیلی طولانی شد.
دیگه شرمنده اخلاق ورزشیتون, تابستونه و اوقات فراغت زیاد.
باید یه چن تا کلاس ثبت نام کنم تا اینقد اینجا نیام.
کلاس کجا برم

m-bavaria سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 03:27

یعنی بین اون همه اسمی که من گفتم شما فقط زلاتانشو خوندی ؟
حتما شواینی هم مشکل روندنه پورشه داره ؟ البته که این جور نیس چون همه باید با ائودی بیان ؟ شایدم الان میگی شواینی که مشکلی نداره با پپ !!!!

Arsalan سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 12:11

تیمی که فقط ضد حمله بلد باشه میشه مثل تیمهای مورینیو . گل زدن که فقط ضد حمله نیست . بعدش هم من 100% موافق تمام کارهای پپ نیستم اما حتی یوپ هم نخواست بمونه چون انتظارات رو بالا برده بود و خواست که تو اوج از فوتبال بره . با این انتظارات کسی قبول نمی کرد مربی بایرن بشه .

m-bavaria سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 13:15

اون موقع که پپ مربی بایرن شد هنوز بایرن سه گانه رو نگرفته بود و اصلا علت همیننم که مدیرای بایرن پپ رو اوردن همین بود چون فک میکردن یوپ نمیتونه قهرمانی بیاره ولی من مطمئن مطمئنم مطمئنم که بعد بازی بایرن و بارسا اولی هوینس کمی از این تصمیمیش پشیمون شد و اتفاقا پپ چون میدونست تو تیم دیگه ای نمیتونه نتیجه بگیره حتی پیشنهاد 50 میلیون پوندی چلسی رو هم رد کرد و اومد تو اماده ترین تیم اون موقع تازه اونم با قرارداد 3 ساله در صورتی که پپ همیشه قراردادش و تو بارسا 1 ساله می بست .

mary سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 16:24

چشم بسته غیب نگو.
هر کسی برا خودش اصولی داره و به تیمهایی میره که با اصولش سازگار باشه.
اون موقعی که پپ قرار داد بست هنوز بایرن تو مرحله گروهی بود, و پپ پیشگویی بلد بود و ما نمی دونستیم.
یعنی میدونست بایرن قهرمان میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
فقط ادمهایی این حرف و میزنن که نمی دونند فوتبال تو زمین سبز نتیجه اش رقم میخوره و توپ گرد است.
کی روش هم داشت رو کاغذ برامون نتیجه میاورد .
نه اقا پسر پپ پیشگو نیست و هیچ کس نمی تونست پیش گویی کنه که بایرن قهرمان میشه یا تیم دیگه ای.
پپ در انگلیس هیچ علاقه ای به تیم چلسی نداره, و برا اطلاعاتت میگم, تیم مورد علاقه پپ در انگلیس خود تیم ملی انگلیس و تیم ارسنال است و اگه بره به یکی از این دو تیم میره.
این رو خودش گفته و حالا شاید منچستر.
مشکل شماها اینه که اینجا در ایران زندگی می کنید و می خواهید اتفاقات در المان رو بررسی کنید و این غیر ممکن است.
برام جالبه که شما چطوری تشخیص دادی هوینس پشیمون شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چن را ه وجود داره: 1- از رو مصاحبه , که هوینس همیشه تنها کسی بود که پشت پپ وایساد. 2- از رو برخوردی که انسانها با هم دارن, که باز هوینس خوشرو ترین المانی در برخورد با پپ بود.
ولی شما ظاهرا از قلب ادمها خبر داری . و این یعنی داری غیر اصولی و احساسی بحث میکنی و منطق نداری و من دیگه این بحث رو ادامه نمی دم.
بحث باید بر اساس داده هایی باشه که عینیت داره نه قلب ادمها. فقط خدا و صاحب عصر اگاه از قلب انسانها هستند. همین. والسلام. دیگه هم هیچ علاقه ای ندارم در این وبلاگ با کسی در مورد پپ بحث کنم.
زمان همه چیز رو روشن میکنه و ما ادمها تا از حصار زمان نگذریم نمی تونیم پی به چیزی ببریم . و پیش گویی هیچ ارزشی برا من نداره.

m-bavaria سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 16:36

ببین دختر خانوم اول برو درست بخون من چی نوشتم بعد بگو پپ پیش بینی کرده یا نه , من گفتم اون موقع هنوز انتظارات از تیم بالا نبود اونم در جواب ارسلان گفتم که میگه هیچ کس حاضر نبود بعد قهرمانی بایرن مربی بایرن بشه ...
ببینم شما خودتو زدی به اون راه ؟ خوب اینکه معلومه هوینس باید بیاد از مربی تیمش دفاع کنه .
من نمیدونم شما منتظر چه فرجی هستی وقتی ما خودمون سال پیش این سیستم و 7 تایی کردیم . باشه شما راست میگی من غیر منطقی ام .

m-bavaria سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 16:41

درباره دوست داشتن تیمایی هم که گفتی باید اینو بگم که پپ یه مربی مثه ماها نیستش که بخواد طرفداری بکنه از یه تیم اون به شغلش از دید حرفه نگاه میکنه حالا شما بگو منفورترین تیم دنیا ... از پیشنهاد 50 میلیون پوندی برای دو سال میشه گذشت ؟
حالا من یه سوالی دارم از شما به نظر شما الان پپ بایرن و بیشتر دوست داره یا بارسا رو ؟

mary سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 18:35

گفتم دیگه بحثی ندارم در مورد پپ و زمان همه چیز رو مشخص میکنه.
سوال پرسیدی, جواب ندادن رو بی ادبی دونستم.
و فقط برا همین دوباره دارم کامنت میزارم.
ولی جدا دیگه بحثی نمی کنم .
من در قلب پپ نیستم که بدونم به چه تیمی علاقه داره و اون تیمها هم جز علایقش نیست که نام بردم, اصولی که الان ارسنال بازی میکنه رو گفته می پسنده.
در ضمن من منتظر معجزه نیستم, شما هم مثل من موقع فوتبال پای تلویزیون بشین و ببین چه اتفاقی میفته.
در ضمن قبلا هم گفتم تیمی که بایرن هفت تا بهش زد یه تیم از هم پاشیده از احاظ مدیریتی و مربی گری بود و خود پپ در اونجا نبود از زمان پپ تا حالا هم ریس اون باشگاه عوض شده و هم تو این دو سال بارسا سه تا مربی رو نیمکتش دیده و اون تیم هیچ ربطی به پپ نداشت.
بارسای پپ در زمان اوجش بایرن رو در جام باشگا هها 4 تا زد.
و الان اصلا بحثی رو که قبلا اینجا کردم رو پیش نکش.
یعنی مثل بقیه نگو که پپ دیده این تیم داره پیر میشه و از اونجا رفته چون باور ندارم و کلا با همه شما مخالفم. زیرا بارسا مدرسه ای داره به اسم لاماسیا و در اون مدرسه پسران نوجوان زیر نظر بهترینها دارن رشد می کنند از جمله کرایف.
و پپ میخواست که در بارسا بمونه ولی مشکلات مدیریتی همه جا هست و این باعث جدایش بود.
و خواهشا بحث تیکی تاکا هم نکن, چون به اندازه کافی من در این مورد اینجا کامنت گذاشتم.
قبول کن که فوتبال از دید من با شما تفاوت زیادی داره و من به مربیان نتیجه گرا علاقه ای ندارم.
من اعتقاد دارم که در اینده بایرن و پپ در کنار هم به موفقیت های زیادی دست پیدا می کنند.
از اینکه کامنت هام میخونی ممنون و با اینکه این پست دیگه خواننده نداره (چون پست های دیگه ای جاش گرفتن) و باز میای اینجا پیگیری میکنی باز هم ممنون.
ولی من با بحث کردن ارامش خودم رو به هم میریزم.
و این بحث رو بی فایده میدونم چون ما در اصول مشکل داریم نه در فروع.
و کسانی که در اصول مشکل دارن بحثشون به هیج جا نمیرسه.
و باز میگم که اعتقاد دارم پپ و بایرن در کنار هم موفقیت های بسیاری کسب می کنند.

m-bavaria سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 20:27

اره درست میگی بحث ما به جایی نمیکشه منم دقیقا بر عکس شما نظرم اینکه بایرن با پپ به هیجا نمیرسه , به هر حال من اگه چیزی گفتم که کسی رو ناراحت کرد ببخشید چون دیگه نمیخوام این نسل طلایی بایرن بیشتر از این بسوزه و هر سال 5 تایی شه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد