وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریو فردیناند: آلمان مدعی اول فتح جام جهانی است؛ آنها خیلی قوی تر از برزیل اند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ریو فردیناند گفته آلمان در جدال نیمه نهایی جام جهانی، بسیار قوی تر از برزیل میزبان خواهد بود.


به گزارش Four Four Two، سله سائو به دلیل مصدومیت نیمار و محرومیت کاپیتان تیاگو سیلوا، بدون این دو بازیکن مهم اش به مصاف مانشافت خواهد رفت. در همین زمینه، ملی پوش سابق تیم ملی انگلیس، که شایعات پیوستنش به QPR به گوش می رسد، به دیلی میل گفته است:

"برزیل بهترین نمایش اش در جام جهانی را مقابل کلمبیا بروز داد، ولی فکر می کنم آنها نخواهند توانست بیش از این در رقابت ها پیش بروند. در این لحظه و براساس تمام مسائل و شواهدی که در جام جهانی دیده ایم، آلمان مدعی اول فتح این رقابت هاست. آلمان در بازی مقابل فرانسه کاملا منظم و برنامه ریزی شده بازی کرد و منظورم از بیان چنین جمله ای، تحسین آنها است.

"هوملس توانست گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند و در ادامه او و توماس مولر بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاردند. ژرمن ها کاملا راحت و سوار به بازی دیده می شدند و هر چقدر مسابقه پیش می رفت این تسلط شان بیشتر می شد. آرامشی که آنها به نمایش گذاشتند، فقط حاصل تجربه است؛ فاکتوری که از این به بعد حیاتی خواهد بود.

"برزیل در بازی آخرش بهتر از جدال با شیلی ظاهر شد، ولی چیز بیشتری نمی توان گفت. لوییز و سیلوا فوق العاده بودند، ولی اکنون آنها سیلوا و نیمار را  برای نیمه نهایی در اختیار نخواهند داشت و ضربه سختی برایشان خواهد بود. در مورد خط دفاعی آسیب پذیر برزیل، به اندازه کافی نوشته ام که معمولا با قدرت خط حمله شان جبران می شود.

"این هم همان نقطه ای است که آنها مشکل خواهند داشت. اعتقاد دارم آلمان با بازیکنان دونده اش چون اوزیل، گوتسه و مولر، برزیلی ها را ناکام خواهد کرد. آنها می توانند از فضای پشت مدافعان برزیل و البته خط میانی، استفاده کنند. این بازیکنان می توانند میزبان را خیلی به دردسر بیندازند."

گفتنی است برزیل و آلمان 30 دقیقه بامداد چهارشنبه در بلو هوریزونته به مصاف هم خواهند رفت تا برنده برای جدال قهرمانی به مصاف پیروز دیدار آرژانتین و هلند برود.

نظرات 6 + ارسال نظر
The LainaD یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 16:07

خیلی مخلصیم فری خجالتمون نده رفیق......!!
یعنی خوشم میاد طرف حقی... ایول احسنت قول میدم یه کلیپ بهترین دفع هاتو دانلود کنم..!!!

110

افن برگ یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 16:09

انگلیسی ها آدم های فهمیده داشتن و ما نمیدونستیم...مرسی ریو

سعید یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 16:18

امیدجان زهی خیال باطل!!!!!!

0 یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 17:27

امید شماره خودتو بده من دو کلام باهات صحبت کنم یعنی آرین روبن می تونه تکی کاری کنه 1974 اسطوره فوتبال که خودم مخلصشم یوهان کرایف نتونست آلمانو ببره روبن می تونه تو فینال ببره

امید یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 18:05

من فقط طرفدار بایرنم و بازیکنای تیم,اگه آلمان قهرمان بشه هیچ اتفاقی نمیفته ولی اگه هلند قهرمان بشه شک نکنید توپ طلا مال روبنه,واقعا یه بار حقشه,ولی خداکنه دیگه اون خوشگله و اون هورمونی توپ ظلا رو نبرن

0 یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 22:26

اولا من خودم امیدوارم کریستین ببره یا روبن اما قطعا فیفا به ناحق به مسی میده چون با آرژانتین به نیمه نهایی رسیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد