وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: اگر ایتالیا پیروز می‌شد، همه می‌گفتند چه تیم باهوشی!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر، فوروارد تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، با تایید اینکه در بازی با الجزایر اشتباهاتی داشتند اظهار داشت که این تیم، از تیم سال 2010 در جام جهانی آفریقای جنوبی بهتر است.


آلمان هم‌اکنون خود را در جمع 8 تیم برتر جام می‌بیند و برای پیوستن به جمع 4 تایم، فرانسه را در پیش رو دارد. جایی که سال پیش با 4 گل انگلستان را شکست دادند و حالا حریف آنها فرانسه خواهد بود.

توماس مولر با دفاع از عملکرد ژرمن‌ها در جام جهانی 2014 اظهار داشت: "تیم ما خیلی بهتر از جام جهانی قبل است و هر اظهار نظری به جز این، خنده‌دار به نظر می‌رسد. در جام جهانی قبلی ما قدرت بازیسازی از دفاع را نداشتیم، برای همین مجبور بودیم دفاع کنیم و خیلی سریع، با ضد حملات خود حریفان را غافلگیر کنیم. در برابر آرژانتین در سال 2010 ما با 3 نفر در برابر مسی ایستادگی کردیم. اما در این جام جهانی به لحاظ دفاعی خیلی بهتر شده‌ایم و با تیم 4 سال پیش فاصله زیادی داریم."

مولر با بیان اینکه در نیمه اول بازی با الجزایر بسیار ضعیف عمل کردند ادامه داد: "در تمام نقاط زمین اشتباهات زیادی داشتیم، اما خوشبختانه بازی را بردیم. وقتی ایتالیا با این سبک حریفانش را شکست می‌دهد همه می‌گویند خدای من! چه تیم باهوشی! همین اتفاق این‌بار برای ما رخ داد و توانستیم پیروز میدان باشیم."

آلمان جمعه شب و از ساعت 20:30 دقیقه به مصاف فرانسه خواهد رفت.

نظرات 3 + ارسال نظر
نوید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 17:25 http://bayernchat.ir/my/

جامعه مجازیه بایرن چت بهترین مکان برا ی به اشتراک گذاشتن تصاویر مطالب شما درباره ی تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ . بایرن چت چت رومی متفاوت برای بحث و تبادل نظر طرفداران فوتبال آلمان.bayernchat.ir برای رفتن به جامعه مجازی روی لینک زیر کلیک کنید

amah جمعه 13 تیر 1393 ساعت 17:30

المان فرانسه را می بره اما باید لام را در پست اصلیش بازی بده
به امید پیروزی

نوید شنبه 14 تیر 1393 ساعت 12:23

مولر درست میگه.تیم های دیگه وقتی ضعیفتر از این می برند همه می نویسند چقدر حرفه ای بردند.ولی واسه المان ایراد می گیرند.این ایراد ها از روی حسادت و ضعفشان می باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد