وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کان: تیم آلمان باید در خط دفاع و حمله تقویت شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولیور کان و لوتار ماتئوس کاپیتان های سابق تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کردند تیم آلمان برای پیروزی مقابل فرانسه باید به تقویت خط دفاعی و حمله خود بپردازد.


تیم های آلمان و فرانسه روز جمعه در مرحله یک چهارم پایانی رقابت های جام جهانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کان - که در جام جهانی 2002 کره و ژاپن کاپیتان تیم آلمان بود - اعلام کرد:« ترکیب و هماهنگی تیم در حال حاضر ایده آل نیست.»
در فینال جام جهانی 2002 آلمان از برزیل شکست خورد و نایب قهرمان شد.
دروازه بان سابق تیم آلمان همچنین گفت:« باید بین مهاجمان و بازیکنان خلاقی همانند مسوت اوزیل توازن بهتری وجود داشته باشد. وقتی بیش از اندازه بر روی خط حمله سرمایه گذاری کنیم و در پی هماهنگی بازیکنان در فضاها نباشیم همواره در موقعیت خوب گلزنی قرار نخواهیم گرفت.»
لوتار ماتئوس - که 25 بار در جام های جهانی به میدان رفته است - نیز گفت مشکلات آلمان از خط دفاعی آغاز می شود زیرا از بندیکت هوئدس و ژروم بوآتنگ در جناحین استفاده می شود.»
ماتئوس 53 ساله گفت:« اگر بازیکنی در پست همیشگی خود بازی نکند ریتم بازی از بین خواهد رفت و بازیکنان نمی توانند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. این مشکلی بزرگ برای تیم ما در بازی مقابل الجزایر بود.»
تیم آلمان روز دوشنبه با گل های مسوت اوزیل و آندره شولر در وقت های اضافه در نهایت الجزایر را دو بر یک شکست داد تا در مرحله یک چهارم پایانی حریف فرانسه شود.
اما اولیور کان می گوید عملکرد ضعیف تیم آلمان در بازی مقابل الجزایر می تواند درسی برای بازیکنان این تیم باشد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از سانتو آندره، او گفت:« گاهی اوقات چنین بازی منفی در مرحله یک هشتم می تواند بر بازی های بعدی تیم تأثیر گذار باشد. تیم آلمان در همه جام جهانی یک بازی بد داشت.»

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 16:48 http://bayernchat.ir/my/

جامعه مجازیه بایرن چت مکانی مناسب برای به اشترک گذاشتن تصاویر و مطالب شما در باره تیم ملی فوتبال آمان و باشگاه بایرن مونیخ. روی لینک زیر کلیک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد