وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماندژوکیچ در راه اتلتیکو مادرید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مطبوعات اسپانیایی روز جمعه اخباری مبنی بر توافق ماریو ماندژوکیچ مهاجم کروات ناراضی بایرن مونیخ با اتلتبکو مادرید منتشر نمودند.


به نقل سایت خبری Spox آلمان، روزنامه های اسپانیایی امروز  اخباری مبنی بر توافق دو باشگاه بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید بر سر انتقال ماندژوکیچ به مبلغ 18 میلیون یورو نموده اند، البته باشگاه آلمانی پیش از این خواهان فروش مهاجم خود به مبلغ 25 میلیون یورو بوده است.

قهرمان اسپانیا بعد از فروش دیگو کاستا به چلسی موفق به خرید آلوارو نگردو از منچسترسیتی نشد و به همین دلیل  به دنبال جذب جانشینی مناسب برای خط حمله خود بوده اند. ماریو ماندژوکیچ در چهار سال گذشته در بوندسلیگا حضور داشته است و در 110 بازی موفق به ثمر رساندن 53 گل نیز شده است. بعد از پیوستن روبرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ و اختلاف سلیقه او با پپ گواردیولا، ماندژوکیچ اعلام کرده بود  که دیگر تمایلی به حضور در بایرن مونیخ ندارد.

پیش از این نیز شایعاتی در خصوص پیوستن این مهاجم کروات به منچستر یونایتد و یوونتوس در مطبوعات اروپایی مطرح شده بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 16:45 http://bayernchat.ir/my/

جامعه مجازی بایرن چت بهترین مکان برای به اشتراگ گذاشتن تصاویر و مطالب شما در باره ی تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ لطفا روی لینک زیر کلیک کنید.

رهام جمعه 13 تیر 1393 ساعت 17:25

بجاش لواندووسکى بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد