وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کوپکه : احتمالا لام را به خط دفاع منتقل می کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال آلمان تاکید کرد به احتمال فراوان در بازی فردا شب برابر فرانسه در جام جهانی از کاپیتان این تیم در خط دفاعی استفاده خواهد شد.


به گزارش رویترز از سانتو آندره، آندریاس کوپکه گفت کادرفنی تیم ملی آلمان در نظر دارد تا فیلیپ لام را از خط میانی به خط دفاع منتقل کند تا بتوان از توانایی وی بیشتر استفاده کرد.
کوپکه با اشاره به مشکلات آلمان در خط دفاعی در دیدار اخیر با الجزایر در جام جهانی 2014 گفت: «لام در خط میانی چندان موفق نبوده است و هیچ شکی وجود ندارد که او بازیکن بزرگی در پست دفاع راست است. کادرفنی تیم آلمان اگر تشخیص دهد که با تغییری موفقیت بیشتری حاصل خواهد شد این کار را خواهد کرد.»
اخیر برخی کارشناسان آلمانی و حتی توماس د مایزیر وزیر کشور آلمان با انتقاد از عملکرد این تیم اظهار کرده بودند لام در پست تخصصی خود مورد استفاده قرار نمی گیرد.
یواخیم لو سرمربی تیم آلمان از لام 30 ساله در پست هافبک دفاعی در 4 بازی این تیم در جام جهانی استفاده کرده است. لام در این پست نمایش خوبی نداشته است. لام پس از مصدومیت شکودران موستافی در بازی با الجزایر به دفاع راست منتقل شد و نمایش خوبی ارائه کرد. 

وی درباره نویر نیز گفت: «بازی که مقابل الجزایر انجام دادیم، مشخص کرد نویر حتی می‌تواند در پست‌های خط دفاع به خوبی بازی کند. او آنقدر توانمند عمل کرد که نمی‌دانم اگر روزی بخواهد به جای دروازه‌بانی، وسط زمین حاضر شود، در چه پستی بازی می‌کند.»

کوپکه‌ افزود: «وجود او در پشت خط دفاع باعث استحکام بیشتر می‌شود. به این نحو با آرامش بیشتری به سمت دروازه حریف حرکت می‌کنیم.»
نویر در بازی با الجزایر بارها با خروج‌های سریع از دروازه‌اش خارج شد و مثل یک مدافع آخر به خط دفاعی پوشش داد.

نظرات 8 + ارسال نظر
mojtaba پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 19:39

نگران نباشید فصل بعد گواردیولا نویر رو میاره دفاع اخر لواندوسکی رو میبره داخل دروازه...اخه گواردیولا خیلی میفهمه...

Mohammad_13 پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 20:28

کوچکترین توهین به اعضای باشگاه ( بازیکن - مربی - کادر مدیریتی ) در نظرات = حذف نظر.

kermanshah boy پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 23:20

خدایا این فیلیپ لام رو به سمت راست هدایت بفرما ............................. الهی امین

فرشته جمعه 13 تیر 1393 ساعت 00:01

به قول شیرزاد:واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا؟

mahmood جمعه 13 تیر 1393 ساعت 04:05

ازبچه های که میان تو وبلاگ وبانظراتشون قوت قلب هواداران المان میشن ممنونم.بخصوص ازخانم ها:فرشته جون وماری جون وفاطمه عزیز

رهام جمعه 13 تیر 1393 ساعت 10:15

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا

شواین ارین جمعه 13 تیر 1393 ساعت 10:17

خدا کنه فیلیپ لام دفاع راست بازی کنه این ترکیبی که به عنوان ترکیب احتمالی هست خیلی خوبه به امید خدا سومین پیروزی المان تو جام جهانی مقابل فرانسه امشب به دست میاد

نیما جمعه 13 تیر 1393 ساعت 17:03

المان ها باید باهوش عمل کنن...لو باید به حرف منتقدین گوش بده ...چون کارشناسان المان بی حساب حرف نمیزنن...فرانسه جای ازمون و خطا و لجبازی نیست ...فرانسه تا فینال سخت ترین حریف بحساب میاد ...یه اشتب کافیه تا همه چیز از دست بره/ امیدوارم یوگی درک کنه و مزد حرکت عاقلانشو با صعود به 4 تیم بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد