وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتوئیدی: در بازی مقابل الجزایر، آلمان مثل مدعیان نبود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بلیز ماتوئیدی هافبک تیم ملی فرانسه در صحبت هایی گفت که آن‌ها اجازه نخواهند داد تا آلمان به مراحل بالاتر برسد.


به گزارش فور فور تو، ماتوئیدی که تا به اینجای رقابت ها عملکردی خوب در ترکیب اصلی خروس ها از خود نشان داده است، در صحبت‌هایی عنوان داشت که او و همی تیمی هایش کاملا آماده بازی برابر ژرمن ها هستند و فرصت برد مقابل آن ها را از دست نخواهند داد.

وی در پاسخ به این سوال که رویارویی با مدعی اصلی قهرمانی چقدر سخت خواهد بود،  گفت: "ما می‌توانیم بگوییم که آلمان یکی از مدعیان قهرمانی بوده است، اما در زمین بازی هر چیزی ممکن است رخ دهد. ما این را در مرحله یک شانزدهم دیدیم. آن‌ها واقعا مدعی نبودند. این یک تورنمنت بسیار سخت است و در بازی هر چیزی ممکن است رخ دهد. ما می‌خواهیم از نقاط ضعف آن‌ها استفاده کنیم و برای صعود به مرحله بعد هرکاری انجام می‌دهیم."

ماتئودی همچنین از کیفیت بالای ترکیب آلمان سخن گفت و به ستایش از عملکرد نویر و مولر پرداخت: "آلمان ترکیبی از بازیکنان بسیار توانا در تمام نقاط زمین دارد.  آن‌ها دروازه‌بانی فوق العاده دارند، که من می‌خواهم بگویم بهترین است. همچنین در میانه زمین بازیکنانی با کیفیت دارند که می‌توانند توپ را نگه دارند و تیم رو وارد فاز حمله کنند. این تیم واقعا عالی است با یک مهاجم فوق العاده در نوک (مولر) که مانند سال 2010، جام جهانی را مال خود کرده است. "

هافبک طراح فرانسوی ها همچنین به تمجید از عملکرد پوگبا پرداخت و در مورد او گفت: "فوق‌العاده است چرا که او فقط 21 سال سن دارد. ببینید در این سن چه کارهایی انجام می‌دهد. او بسیار پشرفت کرده است."

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید جمعه 13 تیر 1393 ساعت 10:45

فرانسه تو گروه سختی نبود امروز واقعا محک میخوره که چن مرده حلاجه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد