وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شورله: فرانسه یک تیم در کلاس جهانی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آندره شورله وینگر تیم ملی آلمان پیش از بازی حساس مقابل فرانسه در مصاحبه ای با سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان درباره شرایط این بازی به صحبت پرداخت.

به نقل از وبسایت DFB.DE، شورله در مصاحبه ای که پیش از بازی مقابل خروس ها داشت، شانس پیروزی دو تیم را برابر دانست و بر این باور است که تیمش می تواند بازی ضعیف مقابل الجزایر را جبران کند.

آقای شورله، بازی مقابل فرانسه را چطور ارزیابی می کنید؟

من برای ادامه بازی ها امید زیادی به بازی در ریو دارم. فرانسه یک تیم در کلاس جهانی است و از نظر فردی بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. انتظار ما از این بازی یک بازی سطح بالا است و به نظرم هر دو تیم شانس برنده شدن دارند.

 

انتظار چه نوع سبکی از بازی را از شما داشته باشیم؟ سبک بازی آلمانی؟

ما در این بازی می خواهیم با آرامش خاطر بازی کنیم و قصد داریم بر بازی تسلط داشته باشیم و این مهم باعث می شود که ما از این مرحله عبور کنیم.

 

انتقاداتی که پس از بازی مقابل الجزایر از تیم شما شد را درست می دانید؟

مشخص است که انتقاد وجود دارد. ما در آن بازی از همه قدرت خود استفاده نکردیم، اما در دور بعدی همه چیز متفاوت است، من هم بر این باور هستم که طرفداران ما بازی خوبی از ما ندیدند اما هنوز زمان برای ما باقی مانده است.

 

به نظر شما در بازی مقابل فرانسه در ترکیب اصلی قرار می گیرید؟

من خوشحال می شوم که بتوانم از ابتدا در ترکیب باشم و برای این کار آماده دستور سرمربی هستم، تا بتوانم به تیمم کمک کنم. این که ما بتوانیم موفق شویم یک تصویر مناسبی از آینده است. ما دوست داریم پیروز شویم و نیمکت هم به این روند کمک می کند.

 

مسوت اوزیل را در این تورنمنت چطور دیدید؟

مسوت در زمان گل زدن و بازی آرامش خاصی دارد و به نظر من در بهترین فرم خود قرار دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مـــهـــرداد پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 17:58

به نظرمن شورله بایددرترکیب اصلی باشه چون هم سرعتش بیشتره وهم تو بازی جنب وجوشش بیشتره.ترکیب احتمالی بنظرمن بهترین ترکیبه البته سیستم هم باید4231باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد