وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تونى کروس: علاقه رئال مادرید به من باعث افتخار است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شایعات زیادی در خصوص انتقال تونی کروس به رئال مادرید در این روزها مطرح شده است ولی همچنان هیچ چیز قطعی به نظر نمی رسد.


تونی کروس هافبک خلاق بایرن مونیخ در گفتگویی با Sportbild،‌ علاقه رئال مادرید به خود را باعث افتخار دانست و گفت: "وقتی چنین باشگاه های بزرگی علاقه مند به جذب من می شوند، من افتخار می کنم ولی در حال حاضر چیز بیشتری برای گفتن ندارم."

روزنامه اسپانیایی Marca، دوشنبه گذشته توافق رئال مادرید با کروس را قطعی اعلام کرده بود، اما روزنامه آلمانی Bild در همان روز هنوز انتقال کروس از مونیخ به مادرید را قطعی ندانسته بود.

بر اساس گزارش روزنامه Bild،‌اما با توجه به شرایط پیشنهادی سران مونیخی، تمدید قرارداد تونی کروس با باشگاه بایرن مونیخ بسیار نامحتمل به نظر می رسد. در حال حاضر کروس سالانه 4.5 میلیون یورو از باشگاه درآمد دارد و سران بایرن مونیخ نمی خواهند که دستمزد کروس را بنا به درخواست او تا دو برابر افزایش دهند.

به نظر می رسد حتی صحبت های خصوصی گواردیولا با کروس پیش از جام جهانی نیزنتوانسته باشد او را برای ماندن در مونیخ مجاب نماید و اختلاف دستمزد درخواستی توسط کروس با دستمزد پیشنهادی سران بایرن مونیخ بسیار زیاد است. علاوه براین باشگاه بایرن مونیخ پیش از این اعلام کرده است که حاضر به افزایش مبلغ پیشنهاد خود نیست و دیر یا زود پیشنهاد خود را پس خواهد گرفت.

نظرات 5 + ارسال نظر
mary پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 15:52

بیا خصوصی هم پپ باهاش حرف زده, حالا شما به پپ فحش بدین.
اصلا یه لحظه هم نذارین مغزتون اتفاقات اطرافتون رو تجزیه و تحلیل کنه, همش تعصبات بی جا داشته باشین و سعی کنین فقط نوک بینی تون وببینین و یه نفر رو مقصر بدونید و فحش بهش بدین.
اقایون , کروس سر به هوا است و میخواد بره, به رئال هم افتخار میکنه, داشته باشین.
ان روزی که یهگروه میگفتن این اقا غیرت بایرنی نداره, نیزه گرفتین سمتشون که چرا میگین کروس غیرت نداره, این پپ است که مقصر است.
حالا کی مقصر است و زمین و زمان و داره به هم میریزه تا بره رئال, چون عاشق شهرت است عاشق داشتن هوادارهای بیشتر و غیر المانی, عاشق....
کروس اگه بری رئال دیگه تو توییت دنبالت نمی کنم, چون از رئال بدم میاد همینطور از کسانی که عاشق شهرت هستند.
من بازیکنان المانی که در غیر بایرن بازی می کنند رو در صفحات مجازی دنبال میکنم, ولی کسانی که عاشق شهرت هستند رو نه.

سپ مایر پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 17:18

من از رئال بدم می یاد ولی از بارسلونا خیلی خیلی بدم میاد.بابا حقش رو بدید دیگه نباید بره.هویبرگ هم زیاد جالب نیست چرا باید بره.این هاینر وپپ لعنتی

mary پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 18:26

اگه قرار باشه امروز بایرن یعنی یه باشگاه جلو یه بازیکن 24 ساله که هنوز هیچ گلی به سر بایرن نزده کم بیاره, وای به حال چن سال دیگه.
هر روز یکی از این بازیکنان باید ناز کنند برا بایرن و پول بیشتری بخوان , چرا چون جلو کروس کم اورد.
نخیر نباید پول بیشتری بهش بدن, اول بگه با هر شرایطی در بایرن میمونه و بایرن و دوست داره و حاضره سفید امضا کنه, شاید مسئولین بهش سه برابر دستمزد الان رو بدن.
سیاست باشگاه نباید بذاره بازیکنان تعیین تکلیف کنن.
فکر کنم اقایون میگفتن که اینجا رئال نیست که پول زیاد بدیم چی شده الان, میخواین یه بازیکن بمونه به هر قیمتی , حتی اگه این کارش بد اموزی برا بقیه داشته باشه؟
از نظر اقایون مربی مشکل داره ومدیر مشکل داره و ریاست باشگاه هم مشکل داره, خب همه مشکل دارن ولی کروس که ناز میکنه مشکل نداره.
عجب
دلم میخواد
باستی منطقی جواب بده.
خب خوبه که میدونی من طرفدار چه تیمهایی هستم, و اسپانیا کی تو لیست من قرار داشت؟
من به کروس توهین نکردم. خودش است که داره بازی در میاره.
تو چرا پای پپ رو وسط میکشی, اصلا تا وقتی که پپ مربی است نباید بهش فحش بدی باستی.
اصلا میدونی چیه باستی ,ایشاالله که بایرن با پپ قرارداد 10 ساله ببندد.
اخیش خیالم راحت شد گفتم
همش رو دلم بود که این و بگم, یه قرارداد 10 ساله

stefan effenberg پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 19:14

معلومه طرفداره هیچ تیمی نیستی طرفداره یپ گواردیولا هستی.

Mohammad_13 پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 20:28

کوچکترین توهین به اعضای باشگاه ( بازیکن - مربی - کادر مدیریتی ) در نظرات = حذف نظر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد