وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد ماگات از یواخیم لو: ‌استفاده از هوودس در دفاع چپ اشتباه است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیکس ماگات، مربی با تجربه فوتبال آلمان از انتخاب بندیکت هوودس توسط یواخیم لو به عنوان مدافع چپ ژرمن‌ها انتقاد کرد.

لوو در رقابت های جام جهانی از هوودس به عنوان مدافع چپ استفاده کرده؛ تصمیمی که ماگات چندان با آن موافق نیست.

فلیکس ماگات در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی ZDF گفت:" از نظر من هوودس مدافع چپ نیست. او توانایی آن را ندارد که در این پست مثبت بازی کند. از این جهت فکر می‌کنم استفاده از او در این جناح اشتباه است.

به طور کلی موفقیت تیم اهمیت دارد و از نظر من فیلیپ لام می‌تواند در جناح چپ بسیار مطلوب بازی کند. اگر او را در مرکز خط میانی نداشته باشیم، دچار ضرر نمی‌شویم چون هافبک به قدر کافی داریم اما در جناح چپ خط دفاع بازیکن نداریم."

نظرات 8 + ارسال نظر
mojtaba چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 23:43

من همش دارم فکر میکنم تیم ۲۰۱۰ خیلی بهتر از امسال بود امیدوارم که اشتباه بکنم...پس لرزه های گواردیولا به تیم ملی هم رسید...

deutsch چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 23:45

حتما واسه خودش دلائلی داره که اصرار داره لام رو ببره وسط!!اما تنها چیزی که من و خیلی ها اصلا درک نمیکنم بازی دادن هوودس سمت چپ که واقعا تیم داره لطمه میخوره از این بابت...به خدا اگه گروس کروتز یا اریک دورم رو بزاره تیم خیلی قویتر میشه یا حتی نویر!!!اخه چرااااااا هوودس بازی میکنه!!!من یه بایرنی دو اتیشه هستم ولی گوتزه هم اصلا خوب نیست.بازی با الجزایر یه پاس ساده داده بود هم مولر 5 گله میشد هم اینقدر درده سر نمیکشیدیم..اینو به عنوان مثال گفتم!من نگران دفاع و تمرکز کم بازیکنا هستم.خدا به خیر بگذرونه جمعه.البته از اینکه المان نسبت به تیمهای دیگه مثل برزیل یا هلند ...استرحت کمتری کرده هم متعجبم هم نگران.چرااا اخه؟؟؟!!

سپ مایر پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 03:00

واسه چی هوودس تو چپه مگه اشملتزر چیش بود.لام باید دفاع راست باشه وضعیت دفاع چپ ما واقعا خرابه

ali پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 05:07

بیا همه می دونن جز لو!

نیک پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 09:45

لوو تیم آلمان رو ناکام میزاره.امسال هم باید حسرت جام جهانی رو بخوریم ):

issa پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 11:22

دفاع متزلزل،پاس های عرضی زیاد و به درد نخور،جنگندگی کم،شل بازی کردن اینا سبک گواردیولاست تو بایرن!!!!با این سبک به دردسر میوفتیم حالا یا تو یک چهارم یا تو نیمه نهایی .....

MERSAD33 پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 13:04

گذاشتن هوودس این خوبی رو داره که از سمت چپ نفوذ کمتری میشه...... چون بازیکنیه که جلو نمیره...
ولی اگه اشملزر (دعوت نشده) یا دورم رو بیاره خط دفاعی آسیب پذیر میشه....
وجود بواتنگ تو خط دفاعی رو میشه به این شکل پاسخ داد

آلمان پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 14:01

آقایون یوآخیم لو خودش بهتر از همه ی شما میدونه چیکار کنه.

در ضمن آلمان همیشه برابر تیم های آفریقایی مشکل داشته ولی تیم های اروپایی رو راحت میبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد