وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس: تا بعد از جام جهانی هیچ تصمیمی نمیگیرم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس هافبک بازیساز تیم ملی فوتبال آلمان وب یارن مونیخ تاکید کرد که به هیچ وجه در حال مذاکره با رئال مادرید نیست و تمام تمرکزش معطوف جام جهانی است.

تونی کروس این روزها به بحث اصلی بازار نقل و انتقالات تبدیل شده است و آخرین شایعات پیرامون حضور احتمالی او در سانتیاگو برنابئو است.

کروس در حاشیه تمرین تیم ملی آلمان در پاسخ به سوالی در مورد حضور احتمالی اش در مادرید گفت:" الان زمان مناسبی برای مطرح کردن این مسائل نیست من در حال حاضر فقط یک هدف دارم و آن هم قهرمانی جام جهانی است و این مهمترین مساله است."

کروس همچنین اضافه می کند:" من با بایرن مونیخ تا پایان فصل بعد قرارداد دارم و تا پنج ماه آینده همه چیز در اختیار بایرن مونیخ است و فرق نمی کند کدام تیم پیشنهاد بدهد رئال یا منچستر؟ به نظر من هردوی این تیم ها مثل بایرن مونیخ تیم های بزرگی هستند و من حداقل تا قبل از پایان جام جهانی تصمیمی در این مورد نخواهم گرفت."

نظرات 3 + ارسال نظر
sirsir چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 22:19

برو بی تعصب خودفروش

m-bavaria پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 01:44

من متوجه نمی شم تونی که الان تو بایرن همون 5 ملیون یورویی که رئال بهش پیشنهاد داده رو داره می گیره پس چرا هی رئال رئال میکنن ؟
به هر حال به نظر من اگه هوینس بود این قضیه رو حل میکرد
اگر مشکل مشکل مالیه پس چرا به ویدال پیشنهاد 40 میلیون یورویی میدن .

the LainaD پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 03:54

از طرز تفکر و حرف زدنت ومعلومه بعد از جام جهانی می خوایی چه کار زشتی بکنی برو عیبی نداره باشگاه ما خیلی بزرگ تر از این چیزاس که با رفتنت نتونه خودشو جمع کنه فقط منتظره اون لحظه ایم که بگی یکی از اشتباهات زندگیت ترک بایرن بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد