وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها و الجزایری ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 ژرمنها 2 بر 1 از سد الجزایر گذشتند. در ادامه نظر ژرمنها و الجزایری ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

یواخیم لو : 

بازی بسیار سخت و نفس گیری بود و در نهایت پیروزی نصیب تیم با ارداه تر شد. در نیمه اول ما با از دست دادن توپ های زیاد کار خود را سخت کردیمف اما در نیمه دوم و وقت های اضافه ما تیم برتر میدان بودیم. در حقیقت ما می بایست در وقت های قانونی بازی کار را تمام می کردیم چون موقعیت های گل زیادی داشتیم. خدیرا و شورله در نیمه دوم ریتم بهتری به تیم دادند و سایر بازیکنان نیز تمام تلاش خود را در این بازی به نمایش گذاشتند. بعضی اوقات در یک تورنمنت چنین بازی های سختی وجود دارد. شواین اشتایگر برای دومین بار از ابتدا به میدان رفت و به سامی خدیرا هم زمان زیادی برای بازی رسید. حال باید دید که بازیکنان برای روز جمعه چطور تجدید قوا خواهند کرد.  

 

فیلیپ لام : 

می دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت، آنهعا فوق العاده بودند و تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند؛ ما هم موقعیت های زیادی داشتیم ولی نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. آنها در دفاع عالی بودند، در اطراف محوطه خودی تجمع کرده بودند و نمی گذاشتند ما بخوبی بازیسازی کنیم؛ این ها باعث می شد که ما در حین حمله تمرکز نداشته باشیم و در برگشت حمله هایمان موقعیت های خوبی در اختیار آنها بگذاریم، تا ضد حملات مرگبارشان را انجام دهند. 

 

مانوئل نویر : 

من شیوه بازی خود را تغییر نداده ام، من دقیقا همانطور که در بایرن مونیخ بازی می کردم، در تیم ملی نیز بازی می کنم. زمین بازی لغزنده بود و به همین دلیل من مجبور به ارائه چنین واکنش هایی می شدم. در بازی مقابل فرانسه شرایط سخت تر خواهد بود، ما باید سریع تجدید قوا کنیم و بر روی بازی بعدی متمرکز شویم. 

 

پر مرته ساکر : 

برایم مهم نیست که چگونه بازی کردیم، مهم این است که اکنون بین هشت تیم برتر جام قرار داریم. دیگر چه می خواهید؟ ما بردیم! تنها چیزی که برای رسیدن به مرحله بعد نیاز بود؛ ما در مرحله یک هشتم نهایی جام بودیم، نه کارناوال جشن و شادی! و مطمئنا تمام تیم ها در این مرحله قدرتمند هستند؛ ما در این دیدار مردانه جنگیدیم و تا آخرین لحظه عقب ننشستیم.

 

آندره شورله : 

مسلما ما تمام تلاش خود را کردیم که بازی در 90 دقیقه به پایان برسد ولی بازی فوق العاده الجزایر حسابی ما را به چالش کشید؛ آنها در پرسینگ عالی عمل کردند. من دقیقا سه هفته پیش در ماینتس چنین گلی در بازی دوستانه به ثمر رساندم و با تکرار آن نشان دادم که به این نوع ضربه ها تسلط دارم، هر چند شانس بسیاری در این گل چاشنی کار من شد. ما بین دقایق 80 تا 90 شانس های زیادی را از دست دادیم؛ این سبب شد که کار به 120 دقیقه بکشد، ولی چیزی که اهمیت دارد این است که ما اکنون در یک چهارم نهایی هستیم و باید پس از کمی استراحت روی بازی با فرانسه تمرکز کنیم.

 

مجید بوقعرا (بازیکن الجزایر) : 

ما شانس های زیادی برای گلزنی و رسیدن به پیروزی داشتیم ولی از آنها بهره ای نبردیم؛ بازی ای کاملا پایاپای به نمایش گذاشتیم و در برخی لحظات سرتر از تیم حریف بودیم؛ ما در نیمه اول شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم که اگر یکی از آنها به ثمر می نشست مسلما با اعتماد به نفس بیشتری به بازی ادامه می دادیم. به عملکرد هم تیمی هایم افتخار می کنم و از اینکه در این تیم توپ می زنم به خود می بالم.

 

ریس امبولی (دروازه بان الجزایر) : 

به تیمم افتخار می کنم، قطعا در این بازی ها ثابت کردیم که الجزایر تیم کوچکی نیست و اکنون من و هم تیمی هایم جزیی از تاریخ الجزایر محسوب می شویم. ما در این جام بارها و بارها برابر تیم های قدرتمند نمایشی برابر و پایاپای داشتیم و در بازی امشب علیرغم حذف و خوردن دو گل، هیچ چیز از ارزش های هم تیمی هایم کم نخواهد کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
Ali-Ballack سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:49

مردشوره ترکیب چیدن لو رو ببرم.
مثل یه میمون داره واسه فوتبال صاحب سبک آلمان از پپ کچل تقلید میکنه.
متاسفانه ظاهراً مصدومیت شوانی جدیه.
آقای پپ ببخشید لو !!! حالش رو ببر لام رو بزار وسط تیم رو به طور کلی نابود کن. بهونه هم که داری کلی بازیکن مصدوم داشتیم. خسته شدم از این همه ناکامی تو مواقع حساس اونم با این همه بازیکن و شایستگی.
خدایا چرا؟

amah سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 16:30

المان داره نابود می شه لوو همش از پپ کچل تقلید می کنه

نبردمن سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 19:32

درسته بردیم وهیچ تیمی تو این مرحله ضعیف نیست وباتبریک به همه میخوام بگم اصلا اصلا اصلا به من حال نداد الجزایر ما را واقعا ازار داد نویر و البته خدا به دادمون رسید حقیقتش برام سنگینه المان این همه موقعیت گل داشته باشه گل نزنه بعد بازیکنای الجزایر بگن بازی پایاپایی بود .اینم بگم هر چندتازگی نداره تمام طرفداری تیمهای شکست خورده میرن هوادار تیمهایی میشن که روبروی المان بازی میکنن به همین دلیل تو داشتم المان با قاطعیت بیشتری حریفاشو ببره .بی حرف و حدیث

adidas سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 22:45

واسه چی لو به بازیکن هایی مثل دورم و کوین گروسکرویتس و گینتر و دراکسلر و پودولسکی و کلوزه بازی نمی ده اصلا واسه چی این بازیکن هارو دعوت کرده که بازی نمی ده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد