وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیرسباخ: فارغ از هر نتیجه ای در برزیل، تصمیم داریم با لوو به کارمان ادامه دهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان گفته است فارغ از هر نتیجه ای که آلمان در جام جهانی کسب کند، یواخیم لوو بر مسند خود باقی خواهد ماند.


به گزارش SoccerWay،  یوگی لووی 54 ساله، قراردادی تا 2016 با فدارسیون فوتبال آلمان دارد و توانسته تا اینجای بازی های جام جهانی، تیمش را با وجود تمام شگفتی های مشاهده شده، بدون شکست نگه داشته و صدرنشین گروه هفتم هم بکند. گمانه زنی ها بر این اساس بود که بعد از جام جهانی، لوو به رده باشگاهی بازخواهد گشت و یکی از محتمل ترین مقاصدش هم گالاتاسارای ترکیه خواهد بود. با این حال، وولفگانگ نیرش باخ، رئیس فدارسیون فوتبال آلمان ها، در این مورد به مجله اشترن گفته است:

"هنوز هم قصد داریم با او به کارمان ادامه دهیم. هیچی بندی در قرادادمان با او وجود ندارد که نشان دهد ادامه همکاری مان با لوو، منوط به کسب برخی نتایج است. پیشرفتی که داشته ایم، فوق العاده بوده است. قبلا به خاطر نتایجی که کسب می کردیم، مشهور بودیم، ولی اکنون به دلیل نوع فوتبالی که ارائه می دهیم، بر سر زبان ها افتاده ایم."

آلمان بامداد فردا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، به مصاف الجزایر خواهد رفت و در صورت پیروزی مقابل برنده بازی فرانسه-نیجریه قرار خواهد گرفت.

نظرات 6 + ارسال نظر
Zahramiros دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 20:29

سلامت روانی ندارن اینا

سپ مایر دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 22:10

علی بلاگ کاملا درست می گی لام هم تازه گی ها پخمه شده و یوگی لوو با اون ۳-۳-۴ خپدشو مسخره کرده واسه چی ۳-۳-۴ بازی می کنن؟

n.bayerni دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 22:23

منم خودم بازیکن مورد علاقه م شواینی هس و شمام شاید بشخصه از فیلیپ لام خوشتون نیاد ولی دلیل نمیشه به کاپیتان تیم ملی مون توهین کنین. اگرم انتقاد میکنید یا هرچیزی لطفا از الفاظ زشت استفاده نکنین.

123 دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 22:38

حالا دوباره هیچی گیر نیاوردید بهش گیر بدید گیر دادید به لام بیچاره اگر لو می خواست به حرف شماها گوش بده که تا الان بدبخت شده بودیم اصلا" به جام جهانی راه پیدا نمی کردیم.
من نمی دونم چرا انقدر این ایرانیا اعتماد به نفس دارن فوتبال ایران از همه جا داغون تره اون وقت موقع تحلیل که میشه همه واسه من کارشناس می شن .
اصلا" ایرانیا عادت کردن از همه ایراد بگیرن در حالی که خودشون سر تا پا ایرادن
برید یه کم رو خودتون کار کنید منفی باف ها !!!!!!!!!!

kermanshah oy دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 23:41

نه تورو خدا اخه چرا ؟؟

اخه این لوو چه گلی به سر این تیم زده که می خواین نگهش دارین ؟؟

این همه اسطوره و مربی بزرگ داره المان چرا این ؟؟

Ѝαяcis❥ سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 16:36

خیلی هم خوب ^______^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد