وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افنبرگ :الجزایر می تواند آلمان را شکست بدهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره پیشین تیم ملی المان معتقد است الجزایر این پتانسیل را دارد که بتواند آلمان را از جام جهانی حذف کند

اشتفان افنبرگ اعتقاد دارد تیم ملی المان باید الجزایر را به هیچ عنوان دست کم نگیرد وبا امادگی کامل به مصاف این تیم برود.تیم ملی الچزایر میتواند یک تهدید جدی برای ژرمنها به شمار بیاید.

اشتفان افن برگ در اینباره به شبکه اول تلویزیون المان می گوید :الجزایر پتانسیل کامل را برای شکست آلمان دارد.در این جام اولین اشتباه اخرین اشتباه خواهد بود بنابراین آلمان نباید این اشتباه را مرتکب شود واین تیم را دست کم بگیرد انها ستاره ندارند ولی بسیار منظم و باهوش بازی میکنند .انها از روحیه تیمی فوقالعاده ای برخوردار هستند.بله من هم معتقد هستم انها میتوانند یک تهدید جدی برای ما به شمار آیند.

به غیز از افن برگ الیور کان و ماتئوس دو ستاره پیشین ژرمنها نیز قبلا در سخنان جداگانه ای اعلام نمودند الجزایر میتواند برای تیم ملی المان خطرناک و مشکل افرین باشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 07:52

خاک بر سر لو اگر نتونه تیمش کمتر از 3 گل به الجزایر بزنه.

هیملر دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:54

اگه المان 3 4 تا گل نزنه میشه گفت لووو واقعا یک جاهل.ما فقط گل می خوایم فقط برد می خوایم.نیمه ی اول باید کار الجزایر تموم بشه.

سپ مایر دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:31

آلمان حتما باید الجزایر رو با اختلاف چهار گل ببره.اگه ببازیم باید لوو رو قبلا از اینکه بخواد استعفا بده باید با اوردنگی بندازنش بیرون

ارتین دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 18:12

المانی که قدرت بردن الجزایر رونداشته باشه المان نیست چین تایپه ست پس جه جوری میخواد قهرمان بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد