وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوودس: از لوو متشکرم که به من اعتماد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بندیکت هوودس، مدافع میانی شالکه، بنا به تصمیم یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در رقابتهای جام جهانی در پست نامتعارف دفاع چپ به بازی گرفته شده است.


به نقل از DFB.DE, هوودس کاپیتان 26 ساله تیم شالکه در آستانه ی بازی مقابل الجزایر مصاحبه ای با وبسایت DFB.DE انجام داد، که بخش هایی از این گفتگو را مرور می کنیم.

 

هوودس می دانی که در مقابل تیم ملی آمریکا چه مسافتی را دویدی؟

نه، نمی دانم.

تو 10.8 کیلومتر دویدی.

به نظر من مقدار زیادی نیست.

چیز خاصی نیست؟

نه، برای من مسافتی نیست.

مدافعان بسیار خوبی در جام جهانی حضور دارند و حالا شما در سمت چپ هستید و بیشتر هم باید دوندگی کنید، نظرت در مورد این تغییرات چیست؟

بله زمانی که شما در سمت چپ دفاعی قرار می گیرید، باید دائما در طول زمین حرکت کنید و به این دلیل شما مسافت بیشتری را طی می کنید، همچنین وقتی شما در مرکز بازی می کنید، میزان دوندگی تان حدود یک یا دو کیلومتر کمتر از زمانی است که در کناره ها بازی می کنید.

گرما باعث نمی شود کمتر بدوید؟

 بله قطعا گرما تاثیر زیادی بر میزان دوندگی ما دارد، به علاوه در بازی های تهاجمی ممکن است شما مجبور شوید به جلو حرکت کنید، اما به نظر من با انجام یک بازی متمرکز می توانید این دوندگی کمتر را جبران کنید.

بازی در دفاع چپ برای تو نا آشنا است؟ این در حالی است که شما بیشتر در مرکز دفاع بازی کرده اید، به نظر شما بازی در این پست چه مزایایی دارد؟

 همیشه جذاب نیست! اسلومکا در برخی از موارد اضطراری من را در این پست قرار می داد و این کار چند بار در لیگ قهرمانان اروپا اتفاق افتاد، در آن بازی ها من معمولا عصبی می شدم و در برخی مواقع اشتباه هم داشتم، اما در حال حاضر با کمک تیم عملکرد بهتری دارم.

شما در بازی های قبل از جام جهانی و به ویژه در سال 2013 در برابر فرانسه و استرالیا در دفاع چپ بازی کردید، و در حال حاضر نیز چنین شرایطی دارید، نظر شما در مورد این تصمیم مربی چیست؟

آن بازی ها خوبی بودند، من بازیکن مطیعی هستم وتلاش می کنم یک بازی خوب به نمایش بگذارم، و سعی می کنم در هر پستی که هستم و با کمک تیم بهترین عملکرد را داشته باشم، البته من ویژگی های نیز دارم که من را در این زمینه کمک می کند. من سعی می کنم در زمین با قدرت ظاهر شوم و در کارهای تاکتیکی شرکت کنم، و این حرف من از عملکردم پیداست.

تجربه شما در سن 26 سالگی و در حال حاضر به چه میزان به شما کمک می کند؟

من بازیکن باتجربه ای هستم و از کیفیت بازی خود مطلع ام، و در طول سال های گذشته توانسته ام به ارزیابی مناسبی از شرایط بدنی و روحی خود دست یابم.

از پست جدیدت چه قدر لذت می بری؟ فکر می کنی همین پست را هم در باشگاه بازی کنی؟

من در شالکه به عنوان یک مدافع مرکزی بازی می کنم، اجازه دهید همان جا باشم!

این که شما در برزیل هستید یک امیدواری بزرگ است، نظرت چیست؟

من در اینجا باید ازیواخیم لوو تشکر کنم که به من اعتماد کرد، و من با تمام تلاش سعی می کنم پاسخ وی را بدهم، بله خیلی مهم است.

آلمان در دو بازی قبلی خود در مقابل الجزایر باخته است، به نظر شما این چه تاثیری بر بازی دارد؟

تاثیری ندارد، هیچ کدام از ما در آن دو بازی نبودیم و همچنین ما می توانیم گذشته را تغییر دهیم. به امید آینده تلاشمان را برای برد الجزایر خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد