وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دتمار هامان: آلمان بدون شواین اشتایگر نمی تواند قهرمان جهان شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک سابق تیم ملی آلمان و باشگاه لیورپول معتقد است تمام بار قهرمانی آلمان در جام جهانی، بر روی دوش باستین شواین اشتایگر خواهد بود.


به گزارش سرویس بین الملل گل دات کام، هامان در مورد تاثیر ستاره بایرن مونیخ در تیم ملی آلمان گفت: "شواین اشتایگر نبض تیم ملی آلمان بوده و هست. او چند بار با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و تقریبا نیمی از فصل اخیر را به این دلیل از دست داده است اما اگر آلمان می خواهد قهرمان جام جهانی شود، همه چیز به او بستگی خواهد داشت. وی می تواند تفاوت ها را رقم بزند.شواینی اگر در وضعیت ایده آل نباشد، آلمان نمی تواند به هدفش برسد."

"وی می تواند دفاع را به خط حمله وصل کند. پست هافبک، مهمترین چیز در یک تیم فوتبال است. همانطور که قبلا گفتم، آنها این شانس را دارند که تا فینال پیش بروند، اما آیا شواین اشتایگر در بهترین وضعیت قرار خواهد داشت؟ او کلیدی ترین عضو برای تحقق این هدف است."

"فکر می کنم اوزیل عملکرد خوبی داشته است. او در بازی اول خوب بود و من از بابت تعویض او تعجب کردم. وی از آن دسته بازیکنان است که باید بیشتر از همه بازی کند تا به فرم ایده آل برسد. در مرحله حذفی، دیدارهای مهم تری از راه خواهند رسید و ریسک چنین تعویض هایی بالا خواهد رفت. اوزیل این فرصت را خواهد داشت تا به بهترین شکل ممکن، خود را ثابت کند."

"فکر می کنم بهترین بازیکن تیم تا این زمان، توماس مولر بوده است. وی می تواند فوروارد بازی کند و به راحتی به پشت مدافعان حریف، نفوذ کند. کلوزه هم می تواند نقشی موثر داشته باشد، همانطور که در بازی با غنا، این مسئله را شاهد بودیم. آنها باید وی را تا بیشترین حد ممکن، سرحال نگه دارند، زیرا میروسلاو سی و شش ساله است و نمی تواند هر چهار پنج روز یک بار، فوتبال بازی کند."

نظرات 3 + ارسال نظر
mojtaba یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 00:13

مثل شواینی نیومده و نخواهد آمد...

آلمان90 یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 23:02

باستین = مهندسی به شیوه آلمانی

m-bavaria دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 02:12

باستین = عشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد