وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین اخبار نقل و انتقالات بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هر روز نام بازیکن جدید و باشگاه جدیدی در صدر اخبار نقل و انتقالات قرار می گیرد. با هم نگاهی داریم به مهمترین اخبار نقل و انتقالات بوندسلیگا در سایتها و روزنامه ها ی معتبر اروپایی.


رانی خدیرا، برادر کوچکتر سامی خدیرا، اشتوتگارت را به مقصد تیم دسته دومی لایپزیگ ترک کرد. این هافبک 20 ساله با لایپزیگ قرارداد 3 ساله خواهد بست.

منبع: Stuttgarter Nachrichten

 

تیم های دورتموند، بایرلورکوزن و شالکه 04 به دنبال شکوردان موستافی، مدافع آلمانی سمپدوریا ایتالیا، هستند.

منبع: Gianlucadimarzio.com

 
باشگاه لورکوزن در حال مذاکره با رودریگو تادی هافبک 34 ساله رم ایتالیا است و احتمالاً با انتقالی آزاد به بای آرنا می رود.
منبع: اسکای اسپورت ایتالیا
 
دیگو کنتنتو مدافع 24 ساله بایرن مونیخ از تیم های ساسولو، ورونا و میلان پیشنهاد دارد. کنتنتو تا 2016 با بایرن قرارداد دارد.
منبع: کیکر

باشگاه اینتراخت فرانکفورت قصد دارد موریسیو پینیلا مهاجم 30 ساله و شیلیایی باشگاه کالیاری را جذب کند. آدام زالای و نیکولاس بندتنر دیگر گزینه های باشگاه فرانکفورتی هستند.
منبع: روزنامه های ایتالیایی
 
باشگاه آرسنال برای رفع مشکل دفاعی تیمش در صدد است که لارس بندر هافبک دفاعی باشگاه لورکوزن را به خدمت گیرد. این رسانه از پیشنهاد 26 میلیونی لندنی ها برای جذب بندر خبر داده است.
منبع: اکسپرس چاپ انگلیس
 
 
باشگاه بایر لورکوزن، ولادلین یورسچنکو هافبک 20 ساله تیم شاختار دونتسک را خریداری کرد. این بازیکن جوان که تا سال 2016 با لورکوزن قرارداد بسته است در حال حاضر با تیم زیر 21 ساله های لورکوزن تمرین می کند.
منبع: خبرگزاری Spox

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد