وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیشنهاد 40 میلیون دلاری بارسا به تونی کروس؛ مسئولین بایرن فعلا سکوت کرده اند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گزارش ها در اسپانیا و آلمان حاکی از آن است که بارسلونا به طور رسمی برای خرید تونی کروس اقدام کرده است، اما هم چنان مسئولین باشگاه بایرن در مورد این موضوع صحبتی نمی کنند.


اگر چه منابع نزدیک به بارسا اطمینان دارند که تونی کروس جایی در برنامه های پپ گواردیولا ندارد، اما با این حال باشگاه بایرن اصرار دارد که هیچ پیشنهادی رسمی از سوی بارسا دریافت نکرده اند.

در هر صروت با توجه به گزارش امروز سایت sport1، مدیر برنامه های این بازیکن به باشگاه بایرن اعلام کرده که تونی کروس علاقه ای به ماندن در آلیانس آرنا را ندارد.

به یاد بیاورید که کروس 24 سال یک قرارداد با باشگاهش تا سال 2015 دارد، اما او تا به حال با تمدید این قرارداد موافقت نکرده است؛ باوارایی ها نیز از افزایش دستمزد این بازیکن خود داری کرده اند.

باشگاه های رئال مادرید، چلسی و آرسنال حاضرند برای به خدمت گرفتن او، سالیانه 8.5 میلیون یورو به وی پرداتخ نمایند. این رقم دستمزد برای وی و حتی نامزد جوان این بازیکن باور نکردنی است، با توجه به گزارش رسانه های آلمانی قیمت خرید این بازیکن بین 20 تا 30 میلیون یورو تخمین زده می شود، حدودا 40 میلیون دلار.

sport1 گزارش داده است که این قیمت را، باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده و این موضوع را کاملا یه کاتالان ها مربوط دانسته است؛ این سایت خطاب به مسئولین بایرن می نویسد: "بی اعتنا باشید و به انکار این موضوع ادامه دهید."

گفته می شود تونی کروس در جریان مسابقات جام جهانی با باشگاه بایرن تماس برقرار کرده و اذعان نموده تا پپ گواردیولا در باشگاه حضور دارد، آن جا جای مناسبی برای من نیست.

گزارش ها حاکی از آن است که منچستریونایتد نیز که زمانی سخت به دنبال این بازیکن بود، حال به فکر بستن قرارداد با هررا می باشد و از خرید این هافبک آلمانی صرف نظر نموده است.

در همین حال، روزنامه مارکا، گزارشی را منتشر کرده بود و مدهی شد که جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا به طور شخصی با مسئولین بایرن تماس برقرار کرده و در مورد انتقال تونی کروس مذاکره انجام داده است.

منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا می کنند که بارتومئو در این مذاکره بیان نموده که هر طور شده این هافبک آلمانی را به خدمت خواهد گرفت و مشکلی برای پرداخت دستمزد و مبلغ وی ندارد.

نظرات 10 + ارسال نظر
مـــهـــرداد جمعه 6 تیر 1393 ساعت 10:33

تونی کروس بهترین هافبک حال حاضرجهانه واینو تمام باشگاهها ومربیان بزرگ دنیا

میدونن غیرازگواردیولا.

میرزایی جمعه 6 تیر 1393 ساعت 18:18

عوضش بازیکن بی غیرتیه هر چی داره از بایرن داره بایرن جای بازیکنای بی غیرت نیست حتی اگر بهترین بازیکن دنیا باشه باید زودتر ردش کنن به جاش یه بازیکن با استعداد بگیرن یا اگر خواسن نگهش دارن باید تمام فصل بذارنش رو نیمکت تا بازیکنای بی غیرتی مثل اون ادب بشن

Ѝαяcis❥ جمعه 6 تیر 1393 ساعت 19:42

کی گفته بی غیرته ؟
شاید نمیتونه با پپ کنار میاد ..
یعنی هم پولِ خیلی کم بگیره هم پپ رو تحمل کنه فقط به خاطر اینکه با غیرت شناخته شه ؟؟! :)))
مسخرس .. بذارنش رو نیمکت ادب شه :)))))
اگه بی غیرت بود زودتر میرفت .. ولی الان حتما یه مشکلی داره ..
مشکلش هم مشکل همه ی ماست ! یعنی بیشترمون ..
اونم پپه .. که شده قلعه نوییِ المان :|
بایرن داره با کی لج میکنه ؟
بابا پپ رو بیرون کنید :@

Klinsmaan جمعه 6 تیر 1393 ساعت 20:56

سلام
کروس میخواد بره برا یه بازیکن که بخاطر پول بخواد إز تیمش جدا بشه وجهش بین طرفداران بایرن خراب میشه
صدتا بهانه میاره که وجهش خراب نکنه چرا الان داره کادر تیمو خراب میکنه تا چند هفته قبل که مشکلش فقط
پول بود حال شد کادر تیم.اونم حق داره ولی کادر تیمو خراب نکنه برا من فقط بایرن مهمه میدونم یه بازیکن بزرگ میشه
بالاخره حرف پوله دیگه همه کار میکنه

mary جمعه 6 تیر 1393 ساعت 21:23

موافقم.
تنها بازیکنی که همیشه بازی کرده همین کروس بوده.
همیشه موفقیت یک تیم مهم تر از موفقیت فرد است, حالا اون فرد هر کی میخواد باشه.
اینجا که بارسا نیست, مسی بگه تا هیگواین نیاد تمدید نمی کنم, اونا هم بگن: چشم.
اینجا بایرنه و اصول خودش رو داره, اینجا صبح زود پا میشن تا زودتر کارها رو انجام بدن, حتی میگن خود المانی ها هم تحت تاثیر مونیخیها هستند.
بایرن یعنی کار دسته جمعی. اگه کادر تیم و روسا تصمیم گرفتن شخصی بیاد یا بره, اگه طرفدار تیم هستین, پس ایرانی بازی در نیارین.
اگه کروس دلش با تیم باشه میمونه, بهانه جویی نداره.
شاید هم دلش بخواد بره تا دنیا رو بگرده, پس نمیشه جلوشو گرفت.
هر چی هم که روزنامه مینویسه که صحت نداره, حالا از کجا معلوم کروس اون حرفها رو زده.
کسانی هم که به خاطر یه شخص یا دو بازیکن طرفدار بایرنن, بهتره بدونن اینجا جای نظرات بچگانه نیست که بیان تا اتفاقی بیفته یا مربی و فحش بدن یا سران باشگاه رو.
خوبه کسانی که در بایرن ریس هستند پاشون به توپ خورده, و میدونن فوتبال چیه, عقل همه میرسه ولی عقل اونا نمیرسه . عجب.

آرین جمعه 6 تیر 1393 ساعت 21:30

نه این نمب خواد بره پپ این رو نمی خواد چون پپ دستنشانده اسپانیایی هاست اسپانیایی ها می خوان مثل ۳۰۰ سال پیش مستعمره سازی کنن در واقع پپ به بهانه آباد سازی بایرن می خواد بایرنو مستعمره خودش کنه وای که جای اولی هوینس خالیه وگرنه از این کار جلو گیری می کرد هاینر هم دست نشانده اسپانیایی هاست می خوان بازیکنای خوب مارو رو به بارسلونا و رئال مادرید بفرسن و چرت و پرت های اسپانیایی هارو جایگزین کنن اگه یادتون باشه پپ با ابراهیمویچ هم دعوا کرده بود تونی کروس هم ساکت مونده چون هیچ پیشنهادی نداره این جاسوس های اسپانیایی هم واسه اولی هوینس مدرک جعلی درست کردن و واسش پاپوش دوختن حالا هم می خوان شواینی و مولر رو بیرون بندازن حتی این ها لباس بایرن رو عوض کردن تونی کروس اصلا بی غیرت نیست این به خاطر هدف های پلیدانه ی اسپانیایی هاست
((لطفا نظر من رو بزارید))

سپ مایر جمعه 6 تیر 1393 ساعت 21:45

تونی کروس نه بی غیرت هست ونه درد پول داره.فقط کادر فنی تیم تحویلش نمیگیرن اگه واقعا بی غیرت بود واقعا می رفت.آخه چرا واسه دفاع چرته اکوادوری ۴۰میلیون یورو می خوان بدن ولی حقوق این رو بال نمی برن معلومه کادر فنی و گواردیولابا هاش مشکل دارن.
((لطفا نظر من رو بزارید. باتشکر سایت شما خیلی خوبه))

Ѝαяcis❥ جمعه 6 تیر 1393 ساعت 22:41

جالبه که حزب طرفدارانِ پپ یه بار منو متهم به وطن فروشی کردن حالا یکی دیگه شون میاد میگه ایرانی بازی درنیارید !!!!
ببخشید که ما جهان سومی هستیم و شما تو ناف اروپا به دنیا اومدی .. ولی من یکی همینیم که هستم به ایرانی بودنم (و اریایی) بودنم هم افتخار میکنم
حالا اینکه ما/ من رفتن کروسو از چشم پپ میبینم چه ربطی به ایرانی بودنم یا ایرانی بازی (!) داره دوستان خودشون منو اگاه کنن !

mary جمعه 6 تیر 1393 ساعت 23:58

خانم حرف رو یه بار میگن نه هزار بار.
قبلا بهتون گفتم من با خانم ها اینجا و هیج جا نمی بحثم.
اگه قرار باشه جواب کسی رو بدم از اول تو زندگیم بنا رو کذاشتم که اسم اون شخص رو بیارم.
وقتی اسم شما رو نیاوردم پس با شما نیستم.
این و برا بار اخر مینویسم.
من با کسی هستم که خودش بهتر از هر کسی میدونه کیه و از دوستانم در چت باکس است اونجا جوابش و ندادم , چون خواستم براش پیام بذارم بخونه.
به هر چی هم دلت میخواد افتخار کن برا من مهم نیست. من هم هر جا بدنیا اومدم به خودم مربوطه ناف اروپا یا هر نافی.
از چشم هر کی هم میخوای ببینی ببین اونم به خودت مربوطه.
لطفا به من گیر نده و به نظرات من کاری نداشته باش.
در ضمن اگه نظر من و اونبار کامل میخوندی متوجه میشدی که من با شما نیستم و نیازی هم نبود برا اگاه کردن خودت از دیگران کمک بگیری.
من جواب باستی رو دادم اینجا.
بچاپ نظرم رو لطفا.

میرزایی شنبه 7 تیر 1393 ساعت 01:50

دوستان اینکه من یا شما با گواردیولا موافق باشیم یا نه مهم نیست مهم اینه که الان مربی ماست منم معتقدم علت اصلی باخت ما در مقابل رئال فقط و فقط ترکیب ضعیف اون بازی توسط گواردیولا ست من واقعا تعجب می کنم دوستان چرا خودشونو گول می زنن پول؟؟؟؟ یعنی بایرن نمی تونه سالی 8 تا به کروس بده؟؟ من که باور نمی کنم بایرن اگه اراده کنه می تونهه هون چلسی و . را کلا بخره مشکل این دست بازیکنا اینه که یادشون میره کی کروس را کروس کرد این مشکل اصلی هست همین بالاک مگه نبود این دست بازیکنا بی غیرتن باشگاه باید ادبشون کنه تا بفهمن بارای تیم سوپر بزرگ بایرن نمیشه ناز کرد و بایرن از همه بازیکنا بزرگتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد