وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمجید کلینزمن از یوگى لوو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یورگن کلینزمن عملکرد جانشین و دستیار سابق خود در تیم ملى آلمان را ستود.


به گزارش سایت آلمانی Sport1، یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی آمریکا،‌در گفتگویی پیش از دیدار این تیم مقابل آلمان به تمجید از عملکرد یوگی لوو جانشین و دستیار خود در تیم ملی آلمان پرداخت:"زیر نظر یوگی تیم ملی آلمان پیشرفت خوبی داشته است، البته استیل بازی آنها زیباتر و دلچسب ترشده و تماشای بازی آنها نیز لذت بخش شده است."

وی در ادامه گفت:"من از پیشرفت تیم در 10 سال اخیر بسیار خوشحال هستم و به این تیم بسیار افتخار می کنم. آلمان یکی از دو، سه تیمی است که می تواند در فینال حضور داشته باشد و من در این راه برای آنها آرزوی موفقیت دارم."

کلینرمن که بین سال های 2004 تا 2006 سرمربی آلمان ها بوده است روایط خود با یوگی لوو را بسیار دوستانه و عمیق توصیف می نماید، اما متذکر می شود که در هفته های اخیر هیچ تماسی با یوگی لوو نداشته است:"در هفته های اخیر ما حتی از طریق SMS نیز با هم در ارتباط نبوده ایم و هر کدام از ما بر وظیفه خود متمرکز شده بودم، البته در سه هفته آینده ما دوباره هم دیگر را خواهیم دید و در خصوص بازی بین دو تیم بحث خواهیم نمود."

کلینزمن در ادامه دیدار مقابل آلمان را لحظه ای کاملا ویژه برای خود می داند:"من تلاش خواهم کرد که از این لحظه ویژه لذت ببرم،‌البته هنگامی که بازی شروع شود وظیفه من به پایان رسیده است و دیگر نوبت بازیکنان است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد