وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: هیچ توافقی قرار نیست بین من و کلینزمن، رخ دهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لو گفته است هر دو تیم آمریکا و آلمان برای پیروزی، مقابل هم خواهند ایستاد.


به گزارش Four Four Two، ژرمن ها امشب از ساعت 20:30 به وقت ایران، در سومین بازی خود در گروه هفتم رقابت ها، مقابل آمریکای 4 امتیازی قرار خواهند گرفت. یک تساوی هم می تواند دو تیم را به مرحله یک هشتم ببرد و به همین دلیل از برخی منابع شنیده شده یواخیم لو، دستیار یورگن کلینزمن در تیم ملی آلمان در سال 2006، با او برای رسیدن دو تیم به مرحله بعد، توافق کرده یا خواهد کرد. با این حال، یوگی لو اعلام کرده دوستی نزدیکش با کلینزی، تاثیری در نحوه آرایش یا عملکرد مانشافت در این بازی،  نخواهد داشت:

"نتیجه این بازی، تاثیری در دوستی ما نخواهد داشت. هر دو کاملا جاه طلب هستیم و می دانیم چه عواقبی ممکن است در انتظارمان باشد. هیچ توافقی قرار نیست اتفاق بیفتد. رابطه بسیار نزدیکی با کلینزمن دارم. دو سال در کنار هم کار کردیم و اعتماد دو طرفه قدرتمند و ریشه داری را پایه ریزی کرده ایم. در سال های گذشته هم ملاقات هایی داشته و باهم غذا هم خورده ایم. در مورد فوتبال های آلمان و آمریکا هم صحبت کرده ایم. فردا (امشب) هر دو تیم به دنیال پیروزی هستند. رابطه من با کلینزمن همین گونه خواهد ماند و وابسته به نتیجه یک بازی نخواهد بود."

یواخیم لو همچنین اعلام کرد سامی خدیرا و ژروم بواتنگ، مدافع و هافبک ژرمن ها، مصدومیت خود را رفع شده می بینند و مشکلی برای حضور مقابل یانکی ها، نخواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد