وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک: با استفاده از لام در پست هافبک دفاعی ما فقط خود را ضعیف تر می کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از لغزش فیلیپ لام در بازی مقابل غنا بحث های زیادی درخصوص پست جدید کاپیتان تیم آلمان مطرح شده است.


میشائیل بالاک در ستون هفتگی خود در روزنامه آلمانی Kölner Express نوشت: "من فکر می کنم که فیلیپ لام در تیم ملی مایل به بازگشت به خط دفاعی نیست. او هم اکنون 30 ساله است و می داند که در سال های آتی برای بازی در پست دفاع کناری با مشکلاتی مواجه خواهد شد. با انتقال به پست هافبک دفاعی و با توجه به هوش بازی که او دارد، لام می تواند 3 یا 4 سال دیگر در این سطح در تیم ملی بازی کند."

بالاک همچنین درباره درستی استفاده از لام در پست هافبک دفاعی نیز گفت: "با استفاده از لام در پست هافبک دفاعی ما فقط خود را ضعیف تر می کنیم، لام در خط دفاعی بسیار با ارزش تراست و من نمی توانم تصمیم یوگی لوو در این خصوص را درک نمایم."

بعد از مصدومیت بالاک ئر سال 2010 بحث هایی بین او و فیلیپ لام در خصوص بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان در گرفته بود، لام در این خصوص در حین برگزاری رقابت های جام جهانی 2010 گفته بود: "من از روی اختیار تمایلی به پس دادن بازوبند کاپیتانی به بالاک ندارم."

نظرات 5 + ارسال نظر
جاوید پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 11:22 http://footballi-pictures.mihanblog.com

بالاک جان تموم دنیا حرفای تورو میدونن ولی آقای نابغه یه روزی هافبکاش مصدوم بودن لام رو گذاشت وسط که حرکت ارزشمندی بود ولی لوو با این همه هافبک لام رو اونجا بازی میده و شواینی میذاره بیرون دیگه حتما درگیری ذهنی داره!
در ضمن شما گفتی لام میترسه بیشتر از سه چهار سال تو دفاع کناری بهش بازی نرسه...اینو بدون که خود کاپیتان بعد تمدید قراردادش گفت که چهارسال پایانی بازیشه...پس بازیکنی با کیفیت لام هیچوقت نگران از دست دادن جاش نیست

bayern پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 12:23

من فکر میکنم یواخیم لو به خاطر عدم آمادگی کامل باستین از لام در پست هافبک استفاده

کرد احتمال میدم امشب دوباره لام به خط دفاع برگرده.فقط من از این ترس دارم که لام که

حدودا یک فصل کامل در پست هافبک بازی کرده نتونه خودش رو با خط دفاع هماهنگ کنه.

آرین پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 13:44

لام باید برگرده پست اصلیش اگه شواینی کاملا آماده نیست پس می تونه خدیرا و کروس رو تو وسط بزاره.این از شاهکار های پپ بود به جای اینکه لام رو بزاره دفاع و مارتینز هافبک دفاعی بشه،لام شد هافبک دفاعی و مارتینز دفاع پپ یوگی رو بد عادت کرده

آرین پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 13:45

بدون لام خط دفاعی بی نظم می شه

Ѝαяcis❥ پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 23:01

راست میگه .. چه لام با سیاسته :0

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد