وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: هدف من در جام جهانی قهرمانی است نه کسب کفش طلا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر مایل به تکرار عنوان بهترین گل زن رقابت های جام جهانی ندارد و برای او کسب قهرمانی در این رقابت ها بسیار مهم تر است.


به گزارش سایت خبری Spox آلمان، توماس مولر در خصوص کسب عنوان بهترین گل زن جام جهانی 2014 گفت:"من چهار سال پیش موفق به دریافت کفش طلایی جام جهانی شده ام  و تمایل زیادی به دریافت آن برای دومین بار ندارم، برای من کسب قهرمانی در این رقابت ها و عنوانی که تا به حال نداشتم بسیار مهم تر است."

وی در ادامه افزود:"هدف من در جام جهانی قهرمانی است نه کسب کفش طلا و در این راه اگر بتوانم با گل زنی خود به تیم کمکی بکنم بسیار عالی خواهد شد،‌ من نسبت به این موضوع کاملا خونسردم و فعلا مهم صعود کردن به مراحل بالاتر است."

این مهاجم آلمانی در جام جهانی گذشته موفق به ثمر رساندن 5 گل شده بود و در رقابت های جام جهانی 2014 نیز تا به حال 3 گل به ثمر رسانده است،‌ در حال حاضر نیمار برزیلی با 4 گل در صدر جدول گل زنان این رقابت ها قرار دارد.

توماس مولر در ادامه به تمجید از نیمار پرداخت و گفت:"او بازیکن خارق العاده ای است، دینامیک، کامل که دارای ضرباتی قوی و محکم است. او تا به حال کلاس بالای خود را نشان داده است و باید به او احترام گذاشت."

مولر در پایان درخصوص مقایسه خود با نیمار گفت:"صحبت کردن در مورد خودم بسیار سخت است، فقط می توانم بگویم که غیر قابل مقایسه هستم."

نظرات 4 + ارسال نظر
Ѝαяcis❥ چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 18:34

خیلی ماهی :)
امیدوارم هر 2 عنوانو بدست بیاریم :)

amir MULLER چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 18:52

تو فوقالعاده ای

افن برگ چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 21:43

هم ما قهرمانیم..هم تو کفش طلا میگیری انشاالله

رضاباستیان پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 12:38

دمت گرم...
خیلی پخته صحبت کردی...
نشون دادی چیزی که نیمارومسی بدنبالش هستن(آقای گلی)برات بی ارزشه
چون تو4سال قبل ازاونا وتو20سالگی گرفتیش
خدایاکمکشون کن امسال قهرمان بشن....امین
برای فرج اقامون امام زمان صلوات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد