وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازگشت بواتنگ و خدیرا به تمرینات

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جروم بواتنگ و سامی خدیرا که در بازی مقابل غنا مصدوم شده بودند به تمرینات برگشتند.


به نقل از Espn، بواتنگ در بین نیمه بازی با غنا به دلیل مصدومیت ران چپ به تعویض شد و خدیرا هم در پایان بازی از ناحیه زانوی چپ مشکل داشت. خدیرا 6 ماه به دلیل مصدومیت زانوی چپ از میادین به دور بود.

هانس دیتر فلیک دستیار لوو امروز گفت رفع مصدومیت هر دو بازیکن توسط کادر پزشکی تایید شده است. آلمان در آخرین بازی خود روز پنج شنبه به مصاف آمریکا خواهد رفت. تساوی هر دو تیم را به مرحله بعد خواهند رساند. در صورت تساوی آلمان به دلیل تفاضل گل بهتر به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد. فلیک درباره این بازی گفت: "ما می خواهیم به عنوان سرگروه صعود کنیم و برای برد بازی خواهیم کرد. "

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 16:42

علیرضا شما پای حرف خودت باش که گفته بودی اول از کریس رونالدو رد شید.در ضمن آلمان تساوی کرد باخت که نداد.بعدش هم شما دنبال تیم خودت باش نیازی نیست از آلمان بگی.چرا کل کل میکنی؟نظرت رو بزار برو.چه کار داری به بقیه که چه نظری می دهند.بیکاری؟؟؟آلمان قهرمان میشه.حرفم تغییر نمیکنه گفته بودم که در یک چهارم فرانسه در نیمه پایانی برزیل و در فینال هم آرژانتین رو می بریم.این خط_____ این نشون@

hamed چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 00:19

ان شاء الله جفتتون از ترکیب اصلی برید بیرون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد