وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: در مقابل آمریکا، رکورد را به نام خود خواهم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم کهنه کار ژرمن ها که به تازگی توانست با پانزدهیمن گل خود در جام جهانی، رکورد بیشترین گل زده در این جام را با رونالدو شریک شود، می خواهد که در مقابل ایالات متحده رونالدو را پشت سر بگذارد.


به گزارش وبسایت بین المللی گل، این مهاجم آلمانی لاتزیو به رای اسپورت گفت:" من به خاطر زدن پانزدهمین گل خوشحالم ولی می خواهم که در بازی بعد رکورد را به نام خود کنم. حالا فکر ما آماده بازی با آمریکا است و ما می خواهیم که ببریم و به  دور بعدی جام راه پیدا کنیم. من ترجیح میدادم زمانی وارد زمین شوم که تیمم جلو باشد، ولی تنش زیادی وجود داشت و غنا بسیار خوب بازی کرد."

او در مورد این که از ابتدا در ترکیب آلمان قرار نمی گیرد نیز گفت:" من همیشه به تصمیمات مربی احترام گذاشته و آن ها را قبول کرده ام."

رونالدو نیز در زمانی که کلوزه توانست با رکورد او برابر کند در توئیترش نوشت:" به باشگاه خوش آمدی. من می توانم خوشحالی تو را تصور کنم. عجب جام جهانی فوق العاده ای."

نظرات 1 + ارسال نظر
MERSAD33 دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 19:28

آره پسر امسال سه چهار تا دیگه بزن تا حالا حالاها کسی نتونه به رکوردت برسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد