وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گونتر نتزر: مشکل اسپانیا همان مشکل بایرن مونیخ است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره آلمان غربی می‌‌گوید لاروخا با مشکلاتی مشابه پپ گواردیولا دست و پنجه نرم می‌‌کند.


به گزارش بخش بین الملل سایت گل، گونتر نتزر به روزنامه بیلد آلمان می‌‌گوید:"مشکل اینجاست که تیم‌های دیگر به سیستم اسپانیا عادت کرده اند. آن زمان که تیم‌ها از خوردن گل کم برابر اسپانیا خوشحال می‌‌شدند، گذشته است، آنها از نظر سیستم بازی حالا پیشرفت کرده اند. مشکل اسپانیا همان مشکل بایرن مونیخ است. آنها شانس زیادی جلو دروازه‌ها ایجاد می‌‌کنند اما آن را به گل تبدیل نمی‌‌کنند. اگر آنها از نصف شانس‌های خود استفاده کرده بودند حالا در مورد آنها اینگونه صحبت نمی‌‌کردیم. مشکل اتصال دادن خطر روی دروازه و مالکیت توپ است. فدراسیون فوتبال اسپانیا مثل مدیران بایرن می‌‌دانند که برای نتیجه گرفتن باید بیشتر متمرکز شوند."

نتزر که در سال ۱۹۷۴ به آلمان غربی قهرمان دنیا شده است در مورد دل بوسکه می‌‌گوید:"اینکه پایان جام جهانی‌ یعنی‌ پایان همکاری دل بوسکه چیزی نیست که من آن را بگویم زیرا اگر شما به مربی‌ خود اعتماد داشته باشید، اشکالات وی را می‌‌بخشید. همین اتفاق می‌‌تواند در مورد لوو در جام جهانی‌ رخ دهد. درست نیست که همه چیز را بر علیه وی نشان دهیم. تا چند هفته پیش آنها خوب بودند پس با یک شکست نباید نا امید شد. فکر نمی‌‌کنم پیروزی‌های گذشته روی کار ویسنته دل بوسکه تاثیر گذاشته باشد."

نظرات 3 + ارسال نظر
mojtaba دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 18:06

تو یک کلمه یعنی مرگ تیکی تاکا...چیزی که طرفدارای بایرن یک ساله که فهمیدن ولی مربیشون نفهمیده بود...اگه امسالم گواردیولا بخواد اصرار به این روش بکنه یعنی اینکه هیچ چیزی از مربیگری نمیفهمه که البته نمیفهمه...قبلا هم گفته بودم که با اون‌تیم رویایی بارسا چوب خشکم اگه رو نیمکت بود جام میبرد همونطور که قبل از گواردیولا رایکارد با اون تیم قهرمان اروپا شده بود...حتما مثه بارسا باید تحقیر بشیم تا این کچل دست از تیم ما ورداره...

Ѝαяcis❥ دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 21:54

واقعـــــــــــا مجتبی درست میگی .. وکالتِ تو رو هم به عهده میگیرم !
اگه پپ بفهمه ..

جاوید دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 22:40 http://footballi-pictures.mihanblog.com

با این وضعیت تحقیر هم بشیم آقای نابغه بیخیال ما نمیشه.مدیرا هم هی ازش حمایت میکنن.هوادارای این کچل هم میان اینجا به ما میگن مدیرای بایرن بیشتر از شما میفهمن!خودمون ریدیم تو تیکی تاکا با هفت تا گل اونوقت سال بعدش خودمون این سبکو پیاده کردیم تا جلو رئال تحقیر شیم!!!!!!واقعا مسخرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد