وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها و غنایی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در دومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2014 ژرمنها 2 بر 2 مقابل غنا متوقف شدند. در ادامه نظر ژرمنها و غنایی ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

یواخیم لو : 

بازی بسیار سختی بود و بازیکنان آلمان بسیار خسته شدند. نیمه اول بازی با غنا یک مصاف تاکتیکی بود اما در نیمه دوم بازی با برش ها و اعتماد به نفس بیشتری دنبال شد.ما دوست نداشتیم در شرایط دمای بالا و شرجی بودن هوا اجازه دهیم بازی باز شود و همچنان سعی کردیم بازی را در اختیار داشته باشیم اما وقتی تیم غنا به دو گل رسید شرایط تغییر کرد.تیم من در برابر این گل ها عکس العمل خوبی از خود نشان داد و تیم غنا هم خیلی خوب بازی کرد و آن ها به سرعت خود را به محل وجود توپ می رساندند.بعد از اینکه بازی را دوباره در دست گرفتیم توان کافی برای حملات جدید نداشتیم و تیم غنا نیز اجازه عبور از خط دفاعی را به آلمان ها نداد.به نظر من باشتین شوآین اشتایگر و میرو کلوزه در این بازی خود را به خوبی مطرح کردند و سامی خدیرا و ماریو گوتسه نیز با نهایت توان کار کردند.برای میرو که توانست رکورد شکنی کند بسیار خوشحالم.در جام جهانی نمی توان انتظار داشت که یک تیم در تمام زمان تمام بازی ها هجومی کار کند.در این رقابت ها استحکام خط دفاع نقش کلیدی دارد و نباید در هوای شرجی فشار بیش از حد به بازیکنان وارد کرد.حالا باید منتظر نتیجه تیم های آمریکا و پرتغال بمانیم.برای ما شرایط چندان تغییر نکرد اما ما باید سعی کنیم که سرگروه بمانیم.
 

فیلیپ لام : 

90 دقیقه پرافت و خیز را مقابل غنا پشت سرگذاشتیم. به قدرکافی جنگنده نبودیم و فضاهای زیادی را به حریف واگذار کردیم اما یک نکته کاملا نمایان بود که آن داشتن موقعیت‌های گل بیشمار در 90 دقیقه بازی بود. در مجموع نمی‌توان از این بازی راضی بود. ما چند هفته قبل گفتیم که بازیکنانی که وارد میدان می‌شوند باید شرایط تیم را متحول کنند.خوشبختان نیروهای تعویضی اینگونه بودند. 

 

میروسلاو کلوزه : 

معمولا دوست دارید زمانی وارد زمین شوید که تیم پیش افتاده است. اگر تیمی چون غنا، درشرایط خوبی باشد، بازی سختی پیش رو خواهید داشت. با این حال، توانستیم بازی را تحت کنترل بیاوریم. چه بازی کنم و چه روی نیمکت بنشینم، همه بازیکنان، مهم هستند. پانزده گل در 20 بازی جام جهانی، آمار بدی نیست.
 

آکواسی آپیاه (سرمربی غنا) : 

بازی بسیار خوبی بود زیرا تیم آلمان یکی از بهترین تیم های جهان است و بازیکنان غنایی هرچه در توان داشتند ارائه کردند.ما بخت های بیشتری برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه در برابر تیم های بزرگ وقتی از شانس های خود استفاده نکنید برنده نخواهید شد.ما در برابر تیم آمریکا نیز بخت های خوبی را از دست دادیم ولی دیگر کار از کار گذشته است.من تا پایان به پیروزی امید داشتم زیرا تیم تا آخرین لحظه جنگید.من اعتقاد دارم جمله بسیار بهتر از بازی دفاعی است و این مساله را در تمرینات دنبال کرده بودیم.من به بازیکنانم اعتقاد و اعتماد کافی دارم و معتقد بودم می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.حالا رسیدن به دور دوم کار آسانی نیست زیرا ما فقط یک امتیاز کسب کرده ایم.البته هنوز بازی هایی از گروهمان باقی مانده و اگرچه کارمان سخت است اما صعود ممکن است.برای مهار کریس رونالدو که بهترین بازیکن جهان است باید تیمی کار کرد.ما نباید اجازه دهیم او توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

نظرات 5 + ارسال نظر
Sevda یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 14:36

Ye soal AZ bachegi zehne mno mashqol karde dostan age Kasi mitone j beds chera Alman aksaran koli timaye qavi ali bazi mikone o taragesho gol baron mikone vali pishe timaye zayif bazish jaleb nist? Na vaqean chera?

نوید یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 14:57

لو خیلی با اطمینان حرف زده.نمیدونم شاید این جام خبری هست!!همه تیم ها دارای افت و خیز هستند.ما دیدیم که برزیل انگلیس ایتالیا و اسپانیا چگونه بازی کردند به نظر من غنا از حریفان این تیم ها قویتر بود.امیدوارم آلمان قهرمان بشه و ما آرام بگیریم

Ѝαяcis❥ یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 18:19

حتما چون مغرور میشن !
مثه ایران دیگه .. اریایی ها مرد روزای سختن ! :))
ایران به لبنان باخت ولی کره رو برد .. بازی ایران نیجریه و ایران ارژانتینو هم مقایسه کنی همینه ..

علیرضا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 22:52

المان قهرمان نمیشه
اگر فرانسه همون بازی قبلیش رو تا اخر ادامه بده نه برزیل نه خدای برزیل ونه هیچ تیمه دیگه ای جلو دارش نیست تا حالا بازی به این قشنگی و روانی وهماهنگی بین بازیکنا وخصوصا ضد حملات وحشتناک تا پای مرگ از فرانسه ندیده بودم ولی ولی با تمام وجود عاشق المانم حتی باوجود علم به قهرمان نشدنش

نواب سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 10:55

فرانسه و هلند تو اوج قدرتشون همیشه جلوی آلمان باختن و اینبار هم میبازن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد