وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فتل: مرتساکر مانند یک برج مستحکم است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سباستین فتل قهرمان چندین دوره فرمول یک جهان، که علاقه زیادی نیز به ورزش فوتبال و به ویژه مانشافت دارد، در مورد تیم ملی آلمان در جام جهانی به اظهارنظر پرداخت.

به نقل از وبسایت spox، فتل در گفتگوی جالبی که به همراه حسن صالیحمیدزیچ هافبک سابق بایرن مونیخ در شبکه ZDF داشت، در پاسخ به این که چه تیمی قهرمان جهان خواهد شد، گفت: «آلمان، آلمان، آلمان».

این راننده سرشناس آلمانی که از طرفداران رسمی باشگاه اینتراخت فرانکفورت هم به حساب می آید در مورد برد پر گل آلمان مقابل پرتغال این چنین گفت: «من از برد آلمان در برابر پرتغال شگفت زده شدم، چرا که پرتغال تیم بزرگی است، اما آلمان در این بازی بسیار خوب و بی نقص ظاهر شد».

وی همچنین در ادامه از عملکرد بسیار خوب پرمرتساکر، که در بازی با غنا صدمین بازی ملی خود را تجربه میکند تمجید کرد و مدافع بلند قامت ژرمن ها را این چنین توصیف کرد: «مرتساکر همانند یک برج مستحکم است، او همیشه با قدرت به میدان می رود و معمولا روز بدی ندارد، مرتساکر به خوبی عقب زمین را پوشش می دهد و نظم خوبی به دفاع تیم می بخشد که البته این امر برای یک مدافع بسیار مهم است».

گفتنی است، فتل هم اکنون در رده پنجم رانندگان فرمول یک جهان قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد