وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کان: کلینزمن با طرز تفکر لوو آشناست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، الیورکان کاپیتان سابق مانشافت در مورد آخرین بازی تیم آلمان در دور گروهی مقابل آمریکا به لوو و شاگردانش هشدار داد.

به نقل از وبسایت spox، الیورکان بهترین بازیکن جام جهانی 2002 و کارشناس فعلی کانال ZDF آلمان، از شرایط بازی آلمان مقابل آمریکا به صحبت پرداخت و کلینزمن را یک تهدید برای تیم ملی کشورش دانست.

کان، یورگن کلینزمن سرمربی آلمان در جام جهانی 2006 را جاه طلب و منحصر به فرد دانست و در مورد دوئل او مقابل یواخیم لوو این چنین گفت: «به نظرم یورگن کاملا با طرز تفکر یوگی آشنا است. او می تواند به خوبی نقاط ضعف تیم آلمان را احساس کند. کلینزی همچنین از نظر روانشناختی بسیار متبحر است».

وی در ادامه افزود: «درست است که آمریکا در مقایسه با آلمان هم از لحاظ تاکتیکی و هم از نظر تکنیک فردی در سطح پایین تری به سر می برد، اما نباید آن ها را دست کم گرفت. کلینزمن یک رهبر احساسی است. یورگن توانایی های زیادی دارد، او طوری با شاگردانش کار می کند که هم از نظر ذهنی و هم جسمی در بالاترین سطح قرار گیرند».

کان در پایان گفت: «کلینزی به نوعی یک بهساز است. او همه چیز را تغییر می دهد و بازسازی می کند. به نظرم لوو در حال ادامه روند کلینزی است و سعی دارد اصلاحات بیشتری در تیم خود ایجاد کند».

نظرات 3 + ارسال نظر
bayern 84 جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 11:34

آلمان 2 آمریکا 0

saeed جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 11:38

اره شاید سخت باشه

نوید جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 15:23

این جام سخت تر 54 نیست .آلمان امریکارو هم می بره.شک نکنید ما قهرمان هستیم تا 2018

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد