وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ستایش واتسکه و کان از توماس مولر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر آقای گل جام جهانی 2010، با درخشش در اولین بازی خود در جام جهانی 2014 مورد ستایش هانس یواخیم واتسکه و الیورکان قرار گرفت.

به نقل از کیکر, مولر 24 ساله با هتریک خود مقابل پرتغال، به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد و این اتفاق خوب یک شروع رویایی برای مولر جوان خواهد بود.

نایب رییس طلایی پوشان دورتموند پس از پیروزی تیم ملی کشورش مقابل پرتغال این گونه به تعریف و تمجید از توماس مولر پرداخت: « توماس بازیکن مورد علاقه من در بایرن مونیخ است. او واکنش های باور نکردنی در زمین دارد و باید به این بازیکن فوق العاده احترام گذاشت».

همچنین الیورکان دروازه بان مانشافت در جام جهانی 2002، عملکرد مولر را ستود و در مورد بازی مولر مقابل پرتغال گفت: « سبک بازی نا متعارف توماس از مشخصه های بازی او است، حتی گاهی اوقات خود من نمی دانم که او در زمین دقیقا چکار می کند. او با شخصیت و نوع حرکات خود همه را تحت تاثیر قرار می دهد و به نظرم زبان بدنی خوبی دارد که البته این یک امتیاز مثبت برای توماس است».

نظرات 6 + ارسال نظر
saeed جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 11:40

چرا نظرم ثبت نمیشه

چون نظر شما حاوی فحش و بد و بیراه هستش. من بعد در صورت دیدن نظرات توهین آمیز به اعضای بایرن مونیخ اون نظر در اولین فرصت پاک میشه.

انتقاد از سرمربی و بازیکنان رو میشه به صورت بهتری بیان کرد.

amir MULLER جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 11:41

امیدوارم موفق باشی و به گلزنی هات ادامه بدی .. عاشقتم

MERSAD33 جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 11:49

ما هم تورو ستایش میکنیم پسر!!!!

فرید روبن جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 14:29

ببینید دو تا بایرنی در صدر گلزنان جام جهانی هستند روبن عزیز و مولر گل

saeed جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 14:48

بدتر از اینا ثبت شد حتی غیر بایرنیا اومدن. چیزیکه ناعادلانه هستو نمیشه بهتر از این گفت چیزیکه نباس باشه اما هست ادمو ب درد میاره 26سالمه ازاول راهنمایی عاشق بایرنم بایرن جزئی از منه من جزئی از بایرن با این تیم بزرگ شدم هر حسیرو تجربه کردم با المانو بکنو بایرن با بدترین سختیا و مشکلات کنار بایرن بودمو هستم صدمه درصد موقعیت داشتم هر زمانو لحظه کنار بایرن تو ورزشگاهو باشگاهو شهر مونیخ بودم یکی از متعصبترین بایرنیه تاریخم شماو وبلاگتون مهم نیستین چیزیکه مهمه منو بایرن از ی خانواده حسو رگو خونیم حالاکه اینجوریه بیخیال خوش باشین

آرین جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 21:40

امیدوارم که این قدر ازش تعریف و تمجید می کنن مغرور نشه و به گلزنی هاش ادامه بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد