وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پله: یواخیم لو باید کارش را با مانشافت برای مدت طولانی ادامه دهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پله، اسطوره فوتبال برزیل، در سخنانی به تمجید از عملکرد یواخیم لو سرمربی 54 ساله ژرمن ها پرداخت.


به نقل از وبسایت Spox، پله معتقد است یواخیم لو باید صرف نظر از نتیجه ای که در جام جهانی 2014 با مانشافت کسب می کند تا پایان قراردادش یعنی سال 2016 همکاری اش را با تیم ملی آلمان ادامه دهد. وی در مصاحبه ای که با بیلد انجام داد بیان کرد:

"به نظر من یواخیم لو کار بسیار بزرگی انجام داده است و او یک مربی بزرگ است. یواخیم لو نباید فقط در جام جهانی 2014 مربیگری کند، بلکه باید کار خویش را در تیم ملی آلمان ادامه دهد، به نظر من نتایج این رقابت ها مهم نیست و وی باید کارش را با مانشافت برای مدت طولانی ادامه دهد."

لازم به ذکر است که در ماه های اخیر شایعاتی پیرامون استعفای یواخیم لو بعد از رقابتهای جام جهانی در برزیل منتشر شده، که این شایعات گویای آن است که تمدید قرارداد لو با فدراسیون فوتبال آلمان تا سال 2016 صرفا از بابت به حاشیه نرفتن تیم و بالا رفتن روحیه بازیکنان تیم ملی انجام شده و لو حتی در صورت قهرمانی آلمان در جام جهانی نیز از سمتش استعفا خواهد داد.

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 09:29

برای تو نتیجه مهم نیست برای ما هست ما جام میخوایم اسپانیا انگلیس و پرتغال و.. از نظر تیمی افتضاح هستند ولی المان واقعا هیچی کم نداره .از دوم وسوم شدن بیزارم اگه لو نتونه جام بیاره بهتره خودش با پای خودش بره .

نود جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 15:26

این موضوع به پله مربوط نیست.ما جام 2014 رو می خواهیم.واسه من لو مهم نیست واسه من این مهمه که آلمان با هر مربی دیگه هم اول بشه.

Ѝαяcis❥ جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 15:59

اگر المان قهرمان شه لو نباید بره ..
که میشه :)
اگه بعد از قهرمانی بیرونش کنن اصلا صورت خوشی نداره

Ѝαяcis❥ جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 20:06

اگر المان قهرمان شه لو نباید بره ..
که میشه :)
اگه بعد از قهرمانی بیرونش کنن اصلا صورت خوشی نداره

آرین جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 21:38

اگه قهرمان نشیم یا حتی سوم و یا دوم بشیم باید لو رو با لگد بندازنش بیرون اگه قهرمان شیم هم باید تا آخر یورو ۲۰۱۶ بمونه و بعد بره. این دفعه دیگه سومی یا دومی نمی خوایم فقط قهرمانی می خوایم

M.S.G شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 15:22

ربطی نداره آلمان ها تقریبا هر10سال یه مربی عوض کردن اگه قهرمان هم بشن باید بعد 2016 عوض بشه تا بایه تاکتیک جدید تر وبه روز فوتبال رو ادامه بدن وگرنه حکایت اسپانیا و دلبوسکه برای آلمان هم تکرار میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد