وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پر مرته‌ساکر: بازی سختی با غنا خواهیم داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پر مرته‌ساکر مدافع میانی تیم ملی آلمان روز پنجشنبه گفت تیم ملی کشورش به خوبی به طبیعت اشتباه و لغزش پس از شروع های مقتدرانه در تورنمنت‌های بزرگ واقف است و میداند که غنا یک حریف بسیار سخت در جام جهانی خواهد بود.


مرته‌ساکر افزود: مطمئنا این دیدار یک هشدار است. ما اغلب اولین بازیهای خود را با اقتدار پیروز می‌شویم و سپس بازی بعدی را می‌بازیم. اما میدانیم که چه کاری باید انجام دهیم.
مرته‌ساکر در بازی روز شنبه برابر غنا صدمین بازی ملی خود را برای آلمان انجام خواهد داد.
آلمان در رقابتهای یورو 2008 اولین بازی خود را برابر لهستان با نتیجه 2-0 پیروز شد ولی در بازی دوم برابر کرواسی 2-1 شکست خورد.
در جام جهانی آفریقای جنوبی آلمان در بازی اول استرالیا را 4-0 شکست داد ولی در بازی دوم برابر صربستان 1-0 شکست خورد. در جام جهانی 2002 نیز آلمان پس از پیروزی خیره کننده 8-0 برابر عربستان در دیدار دوم برابر ایرلند 1-1 مساوی کرد.
مرته‌ساکر که سیزدهمین فوتبالیست آلمانی است که به باشگاه صدتایی ها در تیم ملی آلمان وارد می‌شود گفت: غنا در شرایطی وارد این دیدار می‌شود که می‌داند هر نتیجه ای به جز پیروزی به معنی وداع زودهنگام آنها با جام جهانی خواهد بود.
مدافع آرسنال افزود: این دیدار برای آنها حکم یک فینال را دارد. آنها با استیل فیزیکی خود بازی خواهند کرد و مشکل چندانی با گرمای هوا نخواهند داشت. ما باید حاکمیت خود را در زمین دیکته کنیم اما این کار آسان نخواهد بود.
مرته‌ساکر اولین بازی خود را برای تیم ملی آلمان در 9 اکتبر 2004 برابر ایران در تهران انجام داد. اگر وی تمام بازیهای آلمان را در برزیل به میدان برود و آلمان به یک چهارم نهایی برسد، مرته‌ساکر با 103 بازی ملی در رده هفتم بیشترین بازی ملی خواهد رسید و در کنار فرانتس بکن بائر خواهد ایستاد.
مرته‌ساکر 29 ساله که سومین جام جهانی خود را تجربه می‌کند و در یورو 2008 نیز حضور داشته افزود: من چند سال قبل هرگز فکر نمیکردم که بتوانم به 100 بازی ملی برسم. بودن در کنار این تیم بزرگ بسیار شیرین است. می‌خواهم تا جایی که ممکن باشد در تیم ملی بازی کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 09:36

پر مرتساکر اینو خوب اومدی برای یه عده از هوادارای دو روزه المان که با یه برد جوگیر شدن

وبرای بازیکنا که مغرور نشن

آلمان در رقابتهای یورو 2008 اولین بازی خود را برابر لهستان با نتیجه 2-0 پیروز شد ولی در بازی دوم برابر کرواسی 2-1 شکست خورد.
در جام جهانی آفریقای جنوبی آلمان در بازی اول استرالیا را 4-0 شکست داد ولی در بازی دوم برابر صربستان 1-0 شکست خورد. در جام جهانی 2002 نیز آلمان پس از پیروزی خیره کننده 8-0 برابر عربستان در دیدار دوم برابر ایرلند 1-1 مساوی کرد

آرین جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 21:30

این دفعه نباید مغرور بشن این بازی از بازی با پرتقال هم سخت تره چون این بازی واسه غنا حکم مرگ و زندگی رو داراه نباید ببازید مطمعن باشید که غنا با تمام قدرتش مقابل آلمان بازی می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد