وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: تمام مسابقات حکم فینال را برایمان دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نویر چند روز پس از برد 4-0 تیمش مقابل پرتغال، در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان از شرایط تیم و بازی مقابل پرتغال به صحبت پرداخت.


آقای نویر، برتری با شکوه با اختلاف 4 گل مقابل پرتغال بسیار عالی است، اما به نظر شما بیشتر از گل نخوردن تیم خوشحال هستید. این درست است؟

بهترین چیز برای ما کسب سه امتیاز بود. مهم این بود که شروع خوبی داشته باشیم و حریف را غافلگیر کنیم که در این امر موفق بودیم و همانطور که دیدید نتیجه خوبی هم به دست آوردیم.

 

نظرتان در مورد نوع فوتبالی که مقابل پرتغال به نمایش گذاشتید، چیست؟

من فکر می کنم که ما فقط توانستیم بخشی از شیوه بازی خود را پیاده سازی کنیم و این تا حدودی راضی کننده است. به نظرم پس از ده نفره شدن پرتغال شرایط ما بهتر شد و همه چیز به درستی از جانب ما انجام می شد. در نیمه دوم بازی را بهتر کنترل کردیم ولی باز هم خطراتی از سوی حریف بر روی دروازه ما آمد که البته این نشان می دهد همه چیز ما مقابل پرتغال بی نقص نبود.

 

در اواخر بازی ضربه آزادی برای تیم پرتغال شکل گرفت که رونالدو پشت آن توپ ایستاد و شما تعداد دیوار دفاعی کاهش دادید، دلیل این کار چه بود؟

این یک چیز طبیعی است. من همیشه سعی می کنم نفرات کمی در دیوار دفاعی قرار دهم. وقتی نفرات کمتری در دیوار قرار دهم، دید بهتری به توپ دارم و فاصله توپ تا دروازه را بهتر تشخیص می دهم. در مقابل پرتغال هم موقعیت برای رونالدو خوب بود ولی من می دانستم که او نمی تواند دروازه من را از آن فاصله تهدید کند.

 

شرایط جسمانی شما چطور است؟ دیگر احساس درد ندارید؟

پس از عکسبرداری از شانه و کتفم مطمئن شدم که دیگر مشکلی ندارم. البته هنوز هم تحت درمان هستم ولی شرایطم طوری نیست که بازی ها را از دست بدهم.

 

خط دفاعی که در بازی با پرتغال جلوی شما ایستاده بود را چطور دیدید؟ نفراتی که در این خط دفاعی قرار گرفتند برای شما عجیب نبود؟

نفراتی که دفاع تیم را تشکیل می دادند برای من تازگی داشت. هودس و بواتنگ اساسا مدافع میانی هستند. بحث و مجادله های زیادی بر سر خط دفاعی وجود داشت اما سرانجام این نفرات انتخاب شدند که به نظرم نسبتا خوب بودند و از چند ضد حمله حریف جلوگیری کردند. البته من با انتخاب این نفرات مشکلی ندارم و وظیفه من این است که با آن ها صحبت کنم و نظم خط دفاعی تیمم را در طول بازی کنترل کنم.

 

بازی بعدی مقابل غنا را چطور بررسی می کنید و انتظارات شما پیش از این دیدار چیست؟

من همیشه گفته ام که همه مسابقات برای ما حکم فینال را دارد. مقابل غنا یک فینال دیگر در پیش داریم و باز هم باید پیروز شویم. به نظرم باید مقابل غنا فشرده تر بازی کنیم و کمتر فضا دهیم و دوندگی بالایی داشته باشیم. غنا از یاران خوبی بهره می برد و سعی دارد از تمامی موقعیت ها استفاده کند.

نظرات 6 + ارسال نظر
mohammadhosein جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 10:27

فداااااات....حرف های تو عشقه

amin جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 10:47

بابا این ترکیب اصلا خوب نیست.تو بازیهای سخت که غنا هم یکی از اوناست شاید مشکل پیدا کنیم.اوزیل تو پست اصلیش نیست موستافی و گینتر خیلی بی تجربن اینج جای تجربه کسب کردن نیست که..شواینی هم که اماده س دیگه چرا ذخیره س.اون با لا و کروس مولر گوتزه هماهنگی بیشتری داره..بخدا شب و روز تو فکر این بازیهام مردم از استرس

mahmood جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 15:21

قربونتتتتتتتت برم نویرجون.توبرترین گلرجهانی

Ѝαяcis❥ جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 16:06

خیلی خوبه که هیچکدوم از بازیکنا مغرور نشدن :) :*

آرین جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 21:25

خدا کنه مغرور نشن و غنا رو ببرن می ترسم مغرور بشن و ببازن .کاش فیلیپ لام دفاع راست بشه اگر هم هوملس نرسید بوآتنگ و مرته ساکر دفاع وسط بشن و هوودس هم دفاع چپ و خدیرا و شواینی و کروس هافبک وسط باشن تو بازی با پرتقال لام تو وسط فقط زمین می خورد می ترسم باز مصدوم بشه مخصوصا که آفریقایی ها فیزیمی بازی می کنن

Sevda شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 21:34

Asheqesham kheili khob j dade makhsosan on qesmat : در مقابل پرتغال هم موقعیت برای رونالدو خوب بود ولی من می دانستم که او نمی تواند دروازه من را از آن فاصله تهدید کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد