وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: باید از موقعیت های مان بهتر استفاده کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گوتزه، ستاره تیم ملی آلمان، علیرغم پیروزی 4-0 تیمش در اولین دیدار جام جهانی مقابل پرتغال، تاکید کرد که باید در دیدارهای بعدی، از موقعیت های شان بهتر استفاده کنند.

ژرمن ها در اولین دیدارشان توانستند به لطف هت تریک توماس مولر به یک پیروزی درخشان برسند اما گوتزه معتقد است که تیمش در دیدار مقابل پرتغال موقعیت های زیادی از دست داد؛ اتفاقی که نباید در دیدارهای بعدی رخ بدهد.

او به کیکر گفت: "ما می توانستیم مقابل پرتغال به گل های بیشتری برسیم. نتیجه خیلی خوب بود اما در نیمه اول، یک پنالتی به سود ما گرفته شد و حریف هم یک بازیکن اش را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد. من یک موقعیت خوب برای گلزنی مقابل پرتغال داشتم و اکنون می خواهم مقابل غنا گلزنی کنم. دیدار آسانی نخواهد بود زیرا غنایی ها زیر فشار هستند و نیاز به پیروزی دارند. این دیدار برای آنها مانند یک دیدار پلی آف است و ما هم به دنبال سه امتیاز هستیم." 

ماریو گوتزه در خصوص عملکرد خود در اولین حضور خود در جام جهانی نیز گفت: "من به نسبت، از عملکردم در دیدار اول راضی هستم ولی قطعا هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارم و البته باید تلاش زیادی نیز داشته باشم. البته  فکر می کنم که آمار من در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان نیز پیشرفت تدریجی من را تایید می کنند."

گوتزه که از دو سال پیش 15 بازی ملی در کارنامه خود دارد در خصوص تاثیر انتقال خود از دورتموند به بایرن مونیخ نیز گفت: "برای شخصیت من این انتفال قدم بسیار بزرگی بود، آمدن به مونیخ هم از نظر شخصی و هم ورزشی تاثیرات مثبتی برای من داشته است ولی من همچنان از وضعیت خود رضایتی ندارم، چون رضایت به معنای سکون و عدم پیشرفت است."

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 09:41

صد درصد با این جمله موافقم « رضایت به معنای سکون و عدم پیشرفت است.»
خصوصا برای تیم المان

نوید جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 15:27

بیشتر دقت کن پسر.دو موقعیت گل داشتی.

آلمان جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 20:56

بچه ها کسی از جناب گریت بریتین خبری نداره؟بنده خدا یه کاری نده دست خودش!؟

نوید جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 22:48

بیچاره انگلیس.بد بخت ایتالیا.فلک زده برزیل.بی شخصیت اسپانیا همیشه در فکر قهرمانی هلند.افریقایی های فرانسه.پوست کنده شده های پرتغالی و قهرمان آلمان آلمان آلمان

سید محمد میرسالاری شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 19:41

المان تیم خیلی خوبی و یکی از بهترین مدعیان جام جهانی است درسته المان پرتقغقال را 4بر صفر برد ولی میتونست بیشتر بزنه و موقعیت های خوبی ایجاد کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد